Tutan 74 cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

galluppia

Vieras
Minkä ikäiselle ja kuinka pitkälle olette käyttäneet Tutan 74cm vaatteita? Tuntuvat olevan hieman ylimitoitettuja. 80 cm vaatteet kai menee yleensä n. vuoden ikäiselle.. Jos ostelis vaatteita vähän varastoon alennusmyynnistä.

Minun kokemus on se, että Tutan vaatteet ( bodyt ainakin) on pikemminkin vähän hintsun kokoisia, lähinnä lyhyitä. 74 cm body pitää ottaa käyttöön jo silloin kun muissa kamppeissa siirrytään 68 cm:iin.

puolen vuoden iässä alettiin käyttämään 74 cm vaatteita. ja kuten joku muukin jo sanoi, tutalla on kapeita ja pitkiä jotkut vaatteet (mm. puolipotkarit hankalan mallisia). käy ilmeisesti vain hoikille ja pitkille! (=

Meillä poika on nyt reilut 4kk ja pituutta oli viime 4kk neuvolassa 67cm. Nyt on jo käytössä pitkien käsien takia 74 senttiä vaatteita. Ja kun tuo kestovaippa myös tarvitsee tilaa. Tuntuu kyllä että nämä 74 senttiset menevät kauemmin kuin esim. jotkut 60 ja yli senttiset vaatteet.

meillä meni 74cm bodyt n. 8-9kk (Tais mennä jo aiemminkin, kun ylä osa on ollut aina isompi kuin housut!) ja sit 80 cm ja nyt tutan bodeja on 86cm ja neiti vuosi ja kuukausi. Menee siis 80cm vielä mutta eivät mitää isoja, kohta pieniä. Mittaa noin 11kg ja 76cm. Osta mielummin reiluja kuin pieniä.

Kiitos vastauksista. Onhan ne samanikäiset vauvat niin erikokoisia niinkuin näistäkin minigallupin vastauksista näkyy.. Ehkä mun kannattaa jo ostaa enempi 80 senttisiä kun likka on nyt 69 cm ja 7 kk vanha. Äippäpakkauksen vaatteet mahtuu viel, isoimmat siis. Mun ei ole onneks paljoa tarvinnu tähän mennessä ostaa kun oon saanu niin paljon vaatteita ja onhan ne aika kalliitakin.

Yhteistyössä