Tuskaiset alavatsa kivut.

• Viestiketjun aloittaja tonttunen
  • Ensimmäinen viesti
tonttunen
Heippa!
Ajattelin täältä synnytys puolelta kysellä joskos joku tietäsisi auttaa minua..
Eilen mulla meni alamaha todella, todella kipeäksi. Kivut oli ihan kuin menkkakipuja, mutta erona vain että olen 30+1 viikolla raskaana. Tosiaan kipu oli ns.aaltoilevaa, että ensin ajattelin housujen sauman puristavan mutta sitten vaikka olin pelkät pikkarit jalassa kipu vain koveni. Maatessa helpotti, mutta heti kun nousi seisomaan kipu taas tuli.
Mulla on kohdunsuu hieman jo auennut ja kohdunkaula lyhentynyt...Voiko siis olla nuo kivut jo synnytyssupistuksia? Koska ennakoivia ne eivät ole kun olivat niin kipeitä.
Vai mistä muusta voisi johtua? Osaatteko neuvoa? ähtisittekö synnärille näyttämään?
Ainiin...ja aina kun se tosi kova kipu tuli vauva liikkui ihan älyttömästim potki todella lujaa. Vaikkakin siis se kipu oli aika kokoaikaista, välillä kuitenkin kovempaa. Toivottavasti saitte selvän mitä tarkoitan =)

tonttunen
niin ajattelin ensin..mutta kun nyt on ihan normaali olo. tuli kauhu ajatus et onhan sillä vauvalla kaikki hyvin siellä..ettei vain ollu ne potkut mitää hätähuutoja... :'(
Ensisynnyttäjä olen..huomaa varmaan. Sillä ajattelin et pitääkö ne ihan tollona jos soittaa sinne synnärille. Kun kuite nyt on ok olo..

Yhteistyössä