turvotus synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synnyttänyt

Vieras
onko kellään turvotus jatkunut synnytyksen jälkeen runsaana? Minulla oli turvotusta ennen synnytystä todella paljon nilkoissa ja sormissa. Nyt kun synnytyksestä on kulunut 4 päivää, turvotus tuntuu vain pahenneen. Jalkaterät ja nilkat on turvoksissa jo heti aamusta, samoin sormet. Liekö tämä normaalia?

Minulla oli myös turvotusta odotus aikana paljon ja olisiko ollut noin viikko synnytyksestä kun rupes laskemaan.
Muistaakseni sanoivatkin synnäril et voi mennä aikaa ennen ku rupee tasaantuu..vettä ja liikuntaa..

Minäkin kauhituin ,kun synnyttyksen jälkeen turvotus vain paheni. Ei hätää se liittyy maidon nousuun. Tästä ei minullekaan kerrottu mitään etukäteen ja olin ihan kummissani. Viikon sisällä synnytyksestä se alkoi pikkuhiljaa sulaa.

miulla on synnytyksestä nyt vähän yli 2 viikkoo..ja yhä turvottaa.. mut kun kokemusta on neljältä aikasemmalta niin kyllä tämä tästä ja jos ei niin oman lääkärin kautta voi käydä kysymässä josko saisi lääkkeellistä apua..muuten ..vettä, liikuntaa ja kohoasentoa jaloille...siis aina kun ehtii..

Yhteistyössä