turvotus rv25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanessa-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vanessa-73

Jäsen
03.07.2007
42
0
6
Onko normaalia että jo näillä viikoilla tulee turvotusta jalkoihin ja hieman sormiin? Sormukset menee kuitenkin vielä hyvin päälle. Teen istumatyötä joten se saattaa vaikuttaa jalkoihin, vaikka pidän niitä välillä ylhäällä. Juon n. 2.5l vettä päivässä ja tänäänkin olen syönyt kaksi ananaspurkkia.

Nyt illalla jalkoja oikein särkee, ihan reisistä saakka. En muista esikoisesta millaista oli mutta koska tuli myrkytys niin pelottaa tämä turvotus näillä viikoilla.

Mulla on tukisukat en vaan muista miten monta tuntia niitä sai pitää yhteen menoon? Hämärästi muistan että myyjä olisi erikoisliikkeessä maininnut että max pari tuntia päivässä?

onko muilla vastaavaa?

mulla lähinnä tarttui silmiin tuo tukisukkajuttu.Itsellä on sellaiset tukisukat joita voi käyttää koko työpäivän ajan.

kyllä mullakin ajoittain turvottelee mutta sormukset mahtuu vielä hyvin.lähinnä tuntuu että kudoksissa nestemäärä jo nyt lisääntynyt mutta vielä ei ole turpea olo.
eipä siinä oikein muuta voi kun juoda riittävästi,popsia ananasta ja välttää suolaa.
itsellä viikkoja kans 25 ja risat

Ns. lentosukkia voi pitää koko päivän. Itsekin teen päätetyötä 8h päivässä ja jalat on kyllä koetuksella. Apteekissa suositeltiin hirudoid -geeliä, se on auttanut ainakin säärien särkyyn iltaisin.

Yhteistyössä