turvottaa

B) kun sais tuon turvotuksen jollakin tapaa aisoihin...onko muilla samanlaisia onkkelmia!?loppuraskaus ja turvottaa jo aamusta...ja sitten iho kuivaa ja kutiaa,suonenveto on jo aisoissa,juon vettä ja juoksen vessassa siinä sivussa,vältän saunaa ja uitan varpaita illat viileässä vedessä,jalat ylhäällä-koho asennossa aina kun mahdollista ja lenkilläkin yritän käydä ettei masennus pääsis yllättämään vaan mieliala olis pirtsakampi ja jaksais paremmin muun perheen kanssa. :whistle: vältän rasvaa ja suolaa,mitähän vielä olis konsteja?? :/

mulla oli myös raskausaikana tuo turvotusvaiva. Sulla on aikalailla hyvät tavat tuon turvotuksen hoitoon. Jos haluat jalkojen oloa parantaa, niin mentholia tai piparminttua sisältävät voiteet ja suihkeet antavat jaloille ihanan keveyden tunteen. Eihän ne turvotukseen vaikuta, mut antavat kivan tunteen. Löysät vaatteet ja ei-puristavat sukat on kivat. Kevyttä lymfahoitoa kasvoille voi hakea vaik kosmetologilta, laittaa nesteet kiertoon jos kasvoja turvottaa.

edelleen
:'( olin sunnuntaina tosi turvoksissa,siis jaloista sekä sormista,heti jo aamusta iltaan ja vielä yökin siihen päälle,tein kaikki nuo konstit jotka luettelin jo aiemmin mutta ei tepsinyt,melkein koko yökin meni sitten vessassakin juoksiessa.nyt onkin sit lääkärille meno,kun verenpainekin alkaa kummitttelemaan... :ashamed: aikaa ei ole kun vajaa kuukausi H-hetkeen ja jos nyt alkaa kaikki rassaan ja tressaan ni voi ei.olen alatiesynnyttäjä ja joku äideistä sano et ne voi joutua minut leikkaan tältä viimeiseltä,onko teillä kokemuksia tällaisesta muilla äideillä?onko parantuminen /palautuminen leikkauksen jäljiltä pitkä prosessi ja onko laikkauksen jälkeen nostelut ym.kielettyjä? :(

Yhteistyössä