Turvavyö ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen kolmannella kuulla raskaana ja hieman hirvittää liikkua autolla. En juurikaan aja, mutta matkustan paljon kyydissä. Aiemmin olen käyttänyt aina turvavyötä autossa säntillisesti sekä kiristänyt varsinkin sen lantion yli menevän vyön. Uskaltaako raskaana ollessa kiristää sitä samoin? Voiko siitä aiheitua jotain? Entä onko turvavyön alentimista hyötyä vai enempi haittaa?

Ensinnäkin olet raskaana et sairas. Toiseksi vauvaa ympäröi lapsivesi ja kohtu eli on sellainen purepak, että kestää koviakin kolhuja. Olin itse 4 kuulla raskaana kun ajoimme kolarin ja turvavyö oli eikä vauvalle tullut yhtään mitään vaikka vyö vetäisi aika napakasti. Sama raskaus ja liukastuin ja kaaduin mahalleni, edelleen ei mitään. Kävin vielä synnärillä varmistamassa ja kaikki oli ok.
Siispä normaalia elämää koska olet nyt elämäsi kunnossa. Älä pelkää vauva pitää kyllä puolensa.

Olen kolmannella kuulla raskaana ja hieman hirvittää liikkua autolla. En juurikaan aja, mutta matkustan paljon kyydissä. Aiemmin olen käyttänyt aina turvavyötä autossa säntillisesti sekä kiristänyt varsinkin sen lantion yli menevän vyön. Uskaltaako raskaana ollessa kiristää sitä samoin? Voiko siitä aiheitua jotain? Entä onko turvavyön alentimista hyötyä vai enempi haittaa?

Hommaa tämä: https://www.jollyroom.fi/turvaistui...MIxMuFpIKP9wIVFWgYCh03jgcUEAQYAiABEgIa0_D_BwE

Tutkitusti toimiva tuote

Yhteistyössä