Turvapaikanhakijat huolettavat suomalaisia (tutkimus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Turvapaikanhakijatilanne huolettaa suomalaisia – yli 80 prosenttia kokee turvallisuuden heikentyvän

Turvapaikanhakijoiden nopeasti kasvanut määrä on vaikuttanut suomalaisten turvallisuudentunteeseen. Peräti yli kolmannes MTV:n kyselyyn vastanneista kokee, että tilanne heikentää Suomen turvallisuutta paljon.

Suomalaiset kokevat vahvasti, että turvapaikanhakijatilanne vaikuttaa maamme turvallisuuteen.

– Kyllähän se tilanne vaikuttaa, kun ajattelee mitä uutisissa tulee, kyllä se huoli osittain liittyy myös turvapaikanhakijoihin, kertoo Vantaan Tikkurilassa Johanna Bäckman.

– Jos joku on pulassa tai tarvitsee apua, niin tottakai pitää auttaa, mutta toisaalta pitää myös olla tarkka, keitä me tänne otamme, arvioi Elmi Handa

– Pitkällä aikavälillä voi tietysti vaikuttaa terveyspalveluihin ja muiden osalta, miten resurssit riittävät ja niin edelleen, mutta en omaa turvallisuuttani koe uhatuksi millään lailla tästä, arvioi omia tuntojaan Matias Hyytiäinen.

MTV:n kyselyssä 36 prosenttia vastaajista oli sitä mieltä, että turvapaikanhakijoiden suuri määrä vaikuttaa Suomen turvallisuuteen paljon. Jonkin verran turvallisuuden koki heikentyvän 45 prosenttia. Vajaa viidennes, 17 prosenttia, koki, että turvapaikanhakijatilanteella ei ole mitään vaikutusta turvallisuuteen.

Kyselyn toteutti MTV:n toimeksiannosta Corefiner Oy verkkopaneelissa 16.11. – 20.11. välisenä aikana. Siihen vastasi 1 331 henkilöä. Vastaajat ovat iän, sukupuolen ja asuinpaikan suhteen edustava otos täysi-ikäisistä suomalaisista. Virhemarginaali on suurimmillaan kolme prosenttiyksikköä suuntaansa.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...ttia-kokee-turvallisuuden-heikentyvan/5569652

jep laitoin jo tohon toiseen ketjuun mut pistän tännekkin

Jonkin verran turvallisuuden koki heikentyvän 45 prosenttia. mä kuulun kans tähän ryhmään,koska suomessa turvallisuus heikentyy näiden polttopulloiskujen ja puukotusten myötä ihan suomipoikienKIN toimesta.Ei siis pelkästään siksi et turvapaikanhakijoiden määrä kasvaa.Samoin järkyttävät tekstit ja uhkailut netissä saa huomaamaan kuinka paljon vihaa suomalaisissa on.

Kaavio ei tarttunut mukaan aloitukseen, jostain syystä ei kopioitunut samalla tavalla kuin muut kuvat.

turvakysely-1-korj.jpg

jep laitoin jo tohon toiseen ketjuun mut pistän tännekkin

Jonkin verran turvallisuuden koki heikentyvän 45 prosenttia. mä kuulun kans tähän ryhmään,koska suomessa turvallisuus heikentyy näiden polttopulloiskujen ja puukotusten myötä ihan suomipoikienKIN toimesta.Ei siis pelkästään siksi et turvapaikanhakijoiden määrä kasvaa.Samoin järkyttävät tekstit ja uhkailut netissä saa huomaamaan kuinka paljon vihaa suomalaisissa on.
Kirjoitit siis jo kerran idioottimaisen tyhmän vuodatuksesi ja vielä laitoit sen tyytyväisenä uudestaan? Et ilmeisesti ymmärrä syyn ja seurauksen teoriaa? Ei suomalaisiakaan ihan kuinka vaan voi kohdella, jossain se raja tulee vastaan. Enemmän minä olen huolissani näiden tulijoiden rikoksista, mahdollisista terroriyhteyksistä ja vasemmiston terrorismista.

Kirjoitit siis jo kerran idioottimaisen tyhmän vuodatuksesi ja vielä laitoit sen tyytyväisenä uudestaan? Et ilmeisesti ymmärrä syyn ja seurauksen teoriaa? Ei suomalaisiakaan ihan kuinka vaan voi kohdella, jossain se raja tulee vastaan. Enemmän minä olen huolissani näiden tulijoiden rikoksista, mahdollisista terroriyhteyksistä ja vasemmiston terrorismista.

huomasitko tuon KIN liitteen?
turvattomuus lisääntyy, mut ei pelkästään tph takia.

ja sä saat olla huolissas vasemmistosta, mut mä en oikeistosta? näppärää taas kerran.

Et siis edelleenkään tajua mikä on syy ja mikä on seuraus.

Oikeistosta ei tarvitse olla huolissaan, mutta vasemmistosta kyllä, koska se tuhoaa parhaillaan Suomea ja suomalaisia.

niin että vasemmiston väkivalta pelottaa, oikeiston ei, mamujen tekemät raiskaukset ym on pelottavia mut reippaiden suomea puolustavien tuhopoltonyritykset ja puukotukset on vaan seurausta

en mäkään pidä siitä et holtittomaksi on mennyt maahanmuutto jne, mut silti mun ei tarvii nekeeriä huudella, tai väittää kaikkia mamuja raiskaajiksi.

Ei päättäjiä kiinnosta. Sipilän omakotitaloon Kempeleelle on tulossa kahdeksan turvista ja Sipilä saa jokaikisestä 1000 euroa kuussa eli yhteensä 8000 euroa - valtion rahoja tietysti. Sipilän ahneudella ei ole mitään rajaa. Hän ei edes tarvitsisi näitä rahoja.

Ei päättäjiä kiinnosta. Sipilän omakotitaloon Kempeleelle on tulossa kahdeksan turvista ja Sipilä saa jokaikisestä 1000 euroa kuussa eli yhteensä 8000 euroa - valtion rahoja tietysti. Sipilän ahneudella ei ole mitään rajaa. Hän ei edes tarvitsisi näitä rahoja.
Mieti, muuttotappioalueella Sipilä saa tuollaiset summat takuuvarmaa rahaa. Lisäksi remontit maksetaan myös.

Yhteistyössä