turvakaukalosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
nyt vinkkejä... mikä kaukalo kannattaa ostaa vauvalle. Vauva syntyy helmi-maaliskuun vaihteessa vasta mut kuitenki jo miehen kanssa katsellaan ja mietitään et mikä kannattais ostaa. =)

Nyt ois harkinnassa Gragon Logico S ja Maxi Cosi Cabriofix ..

Oisko kellään näistä kokemusta ??

Onko tuo Logico S huomattavasti parempi kun ihan tuo Autobaby kun hintaa on kuitenkin muutama kymppi enemmän. ??
Meistä hyvältä kuullosti se että niissä ois 5 pistevyöt.

No eipä tuo uusi Graco näytä paljon eroavan siitä autobabystä... Mä olin siihen ainakin äärettömän tyytyväinen. Ja ainoastaan sen takia, että saa ottaa koko kaukalon mukaan, eikä lasta tarvitse ottaa kaukalosta pois esim. kauppareissun ajaksi, kun oli helppo vaan kliksauttaa pois ja takaisin paikoilleen. Eli sen helppouden takia otettiin tuo. Mun olis ainakin menny hermot alta aikayksiköt pelata jonkun pirun vöitten kanssa... |O AInoa miinuspuoli oli sen jalusta kiinnityksessä, että sitä ei saa kovin tukevasti tai ainakin sai koko ajan olla kiristämässä niitä hihnoja. Eli olis saanu olla vielä erilliset kiinnitysvyöt, joilla sen olis saanu sen jalustan vähän vielä "jämäkämmäksi".

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
nyt vinkkejä... mikä kaukalo kannattaa ostaa vauvalle. Vauva syntyy helmi-maaliskuun vaihteessa vasta mut kuitenki jo miehen kanssa katsellaan ja mietitään et mikä kannattais ostaa. =)

Nyt ois harkinnassa Gragon Logico S ja Maxi Cosi Cabriofix ..

Oisko kellään näistä kokemusta ??

Onko tuo Logico S huomattavasti parempi kun ihan tuo Autobaby kun hintaa on kuitenkin muutama kymppi enemmän. ??
Meistä hyvältä kuullosti se että niissä ois 5 pistevyöt.

Ehdottomasti oli parempi kun se autobaby =) mä tykkäsin kovasti jo autobabysta aikoinaan ja toi logico s oli kyllä loisto-ostos!