Turvakaukaloista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typyjenäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typyjenäippä

Vieras
Mistäs sitä tietää mikä kaukalo on hyvä? Netissä olen katsellut ja lukenut mut niitähän on nii montaa erilaista et mistä voi tietää hyvän ja turvallisen?? Kertokaahan mikä teidän mielestä on hinta laatusuhteiltaan hyvä turvakaukalo. Kiitos! :)

jos tarvetta myös seuraavan koon istuimelle, suosittelen gracon duologic II:sta.
Graco Duologic II 2008 - Autoliitto
tuota että kaukalon kiinni olon joutuu tarkistamaan aina kun sen kipon laittaa alustaan niin eikös kaikki tarkista kaukalon kiinniolon jalustassa, joka kerta kun sen napsauttaa kiinni.
Itse pidän tuossa myös siitä että sen saa lantiovyöllä, kolmipistevyöllä ja isofixillä kiinni.
ja harvasta turvakaukalosta lapsi näkee ulos, nyt meillä poika on 1v4kk ja näkee jo ulos ikkunasta ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;23606478:
jos tarvetta myös seuraavan koon istuimelle, suosittelen gracon duologic II:sta.
Graco Duologic II 2008 - Autoliitto
tuota että kaukalon kiinni olon joutuu tarkistamaan aina kun sen kipon laittaa alustaan niin eikös kaikki tarkista kaukalon kiinniolon jalustassa, joka kerta kun sen napsauttaa kiinni.
Itse pidän tuossa myös siitä että sen saa lantiovyöllä, kolmipistevyöllä ja isofixillä kiinni.
ja harvasta turvakaukalosta lapsi näkee ulos, nyt meillä poika on 1v4kk ja näkee jo ulos ikkunasta ihan hyvin.

Meillä on myös tämä ja voin suositella!

vilkuilla vähän noita testejäkin, MUTTA niihin ei kannata sokeesti luottaa... :whistle:
Esimerkiks joissakin testeissä arvosanoja voi huonontaa turvallisuuden kannalta mielestäni täysin epäolennaiset seikat; kankaiden helppo irtisaatavuus pesua varten...

Meillä oli esikoisella Maxi Cosin Capriofix isofix jalustalla :) Tosi näppärä ja esikoinen sopi siihen pitkään vaikka onkin pitkä ikäisekseen... Tuolla odottaa nyt että pääsee syksyllä käyttöön tulevalle pikkuveljelle tai siskolle :) Voin suositella :)