E
Exkuseme
Vieras
Ajoin 1½v sitten kolarin, jossa toinen osapuoli todettiin syylliseksi ja sen vakuutuksista siis autoni korjattiin. Mukana oli lapsi turvaistuimessa. En ole tyhmyyksissäni tajunnut, että olisin voinut vaatia uutta turvaistuinta myös korvattavaksi... Kolari oli kuitenkin "pieni" eli ei henkilövahinkoja. Nyt kuulin, että vakuutus voi korvata pienemmänkin kolarin jälkeen uuden istuimen. Onko niin ja jos on, onko liian myöhäistä...?