Turva-vakuutusyhtiöstä kokemuksia?

Karttakaa ainakin Turvan matkavakuutusta!

Korvaushakemus täytyy tehdä netissä miljoonalla klikkauksella, toimittaa joka lippu ja lappu skannattuna tai postitse, asiakaspalvelijaa et saa henkilökohtaisesti kiinni, ovat antaneet ihan virheellistä tietoa puhelimitse, neuvoivat ulkomailla menemään paikalliseen terveyskeskukseen eikä niin, että olisi lääkäri tullut hotellihuoneeseen...

Kuulin vastaavasta keissistä, jossa Ifin asiakas oli pelkällä yhdellä PUHELULLA saanut noi kaikki asiat hoidettua! Ja rahat oli tullut kahdessa päivässä tilille. Itse olen lähetellyt jo viisi sähköpostia, soittanut kuusi kertaa, tehnyt tosiaan sen maailman kömpelöimmän netti-ilmoituksen (varatkaa siihen aikaa ja hermoja) ja työntunteja on mennyt minulta vaikka kuinka monta tähän.

Ja arvatkaa minkä kokoisesta summasta on tässä kyse? 200e taksi- ja sairaalakuluja. NAURETTAVAA

Pitäähän vakuutusyhtiön ensin tietää minkä verran korjaukset maksavat. Esim jos pesukone on vuotanut vettä lattialle ja lattia menee uusiksi. Olet saanut laskun työntekijältä niin siinä on varmaan maksuaikaa. Korvaus maksetaan hyvin nopeasti. Jos taas pesukone on hajonnut, mutta ei muuta niin siitä saa korvauspäätöksen jo puhelimessa. Turvalla on tutkitusti parasta korvauspalvelua asiakkaiden mielestä. Epsi rating tutkimus 2012 ja 2013.
Turvasta heidän paras kotivakuutus. Ei korvaa pesukoneen vuotoa. Heidän korvausrajoitukset kun poislukee kaikkia: asennus, aine, valmistus, käyttö, suunnittelu ja vastaavat syyt. En tosin ymmärrä mitä jää enää jäljelle korvattavaa. Huono asiakaspalvelu korvausten käsittelyn suhteen. Ei todellakaan kannata ottaa turvasta vakuutuksia, pieniä asioita korvaavat, mutta isommat asiat ei.

Samanlaisia kokemuksia. Vahinkokäsittely käsittämättömän hidasta, samoin kuin päätökseen muutoksen haku. Korvausta vältetään loppuun asti. Turvassa toki tuntuu olevan asiantuntijalääkäreitä sekä lakimiehiä, jotka osaavat asiansa perustella, eli asiansa osaavaan henkilökuntaa siellä toki on töissä. Parhaat asiantuntijalääkärit osaavat jopa näkemättä arvioida vammaa paremmin kuin yksityisen lääkäriaseman erikoislääkärit.

Jokaisessa vakuutusyhtiössä on toki puolensa. No, mutta en jaksa enää valittaa. Kärsin kohtaloni ja äänestän jaloillani toiseen yhtiöön ja en koskaan enää palaa Turvan asiakkaaksi.

Karttakaa ainakin Turvan matkavakuutusta!

Korvaushakemus täytyy tehdä netissä miljoonalla klikkauksella, toimittaa joka lippu ja lappu skannattuna tai postitse, asiakaspalvelijaa et saa henkilökohtaisesti kiinni, ovat antaneet ihan virheellistä tietoa puhelimitse, neuvoivat ulkomailla menemään paikalliseen terveyskeskukseen eikä niin, että olisi lääkäri tullut hotellihuoneeseen...

Kuulin vastaavasta keissistä, jossa Ifin asiakas oli pelkällä yhdellä PUHELULLA saanut noi kaikki asiat hoidettua! Ja rahat oli tullut kahdessa päivässä tilille. Itse olen lähetellyt jo viisi sähköpostia, soittanut kuusi kertaa, tehnyt tosiaan sen maailman kömpelöimmän netti-ilmoituksen (varatkaa siihen aikaa ja hermoja) ja työntunteja on mennyt minulta vaikka kuinka monta tähän.

Ja arvatkaa minkä kokoisesta summasta on tässä kyse? 200e taksi- ja sairaalakuluja. NAURETTAVAA

Venttasin Ifiltä 2KK rahoja matkavakuutuksesta reklamoin kun ensin olin ollut jo yhteydessä.
Pahoittelivat viivästystä ja sain "lohdutuksena" jonkun hel..tin "sää aseman" eli halpaa paskaa oli niin vakuutus kuin tämä ns "palvelu"

Sain rahani kun sainkin ja tämän jälkeen irtisanoin kaikki vakuutukset kyseisestä puljusta. Oli kuitenkin 1000Eurosta mikä on kohtuu summa palkkatyöläiselle.

Olen ollut Turvan asiakkaana 13 vuotta ja tosi tyytyväinen. Korvaustilanteissa on nopea ja ystävällinen palvelu.
Ja aiemmassa kommentissa kysytty `miten suhtautuu vakuutuspetoksiin˚
, sellaisesta ei ole kokemuksia, mutta varmaan jokainen yhtiö tutkii vakuutus- ja korvaustilanteet tarkkaan, koska se on jokaisen asiakkaan yhteinen etu. Me vakuutuksenottajathan sen viime kädessä maksamme kohonneina vakuutusmaksuina, jos korvausmenot nousevat.
Myös liiton kuulun Ertoon) Turvasta ottama matkustajavakuutus ollut toimiva. Tyttärellä mm. Kilpaurheiluvakuutus.
Vaihdoin Turvaan, koska halusin siirtyä kotimaiseen yhtiöön, jossa ei ole tavoitteena suuret voitot omistajille tai jossa yhtiön omistajuus on ulkomailla.

Minulle sattui tapaturma ja molemmat kädet murtui,oikean ranteen värttinäluun ja vasemman käden kyynärpää meni aivan murskaksi..molemmat leikattiin ja jouduin sen jälkeen jatkohoitopaikkaan sillä en pärjännyt kotona KÄDETTÖMINÄ kun molemmat kädet kipsissä, nyt sitten vakuutusyhtiö turva eväsi korvaukset joka on aikamoinen summa kun katsoi että olen ollut kuntoutuksessa enkä SAIRAALASSA, vaikka minua ei todellakaan kuntoutettu, vaan minua jouduttiin syöttämään ja kaikki muu hygienia joduttiin minulle tekemään hoitajien avustuksella kun itse en pystynyt tekemään mitään muuta kuin makaamaan siellä.siis ei fysikaalista kuntoutusta..minulla on LAAJA KOTIVAKUUTUS JOHON KUULUU TAPATURMA..Nyt asia on kyseisen sairaalan ylilääkärillä joka on yhteydessä turvaan...elikkä en todellakaan suosittele kyseistä vakuutusyhtiötä kenellekkään..no vien kyllä asian oikeuteen asti jos ei hyvällä niin sitten pahalla.. Montako kirjainta Täs on

turvan vakuutuslääkäri sanoi kovien kipujen hoidosta vain "sinun pitää oppia elämään tämän kivun kanssa" eikä suostunut kirjoittamaan maksusitomusta tutkimuksiin! Eli välttäkää turvaa!

turvan vakuutuslääkäri sanoi kovien kipujen hoidosta vain "sinun pitää oppia elämään tämän kivun kanssa" eikä suostunut kirjoittamaan maksusitomusta tutkimuksiin! Eli välttäkää turvaa!

Pitäähän vakuutusyhtiön ensin tietää minkä verran korjaukset maksavat. Esim jos pesukone on vuotanut vettä lattialle ja lattia menee uusiksi. Olet saanut laskun työntekijältä niin siinä on varmaan maksuaikaa. Korvaus maksetaan hyvin nopeasti. Jos taas pesukone on hajonnut, mutta ei muuta niin siitä saa korvauspäätöksen jo puhelimessa. Turvalla on tutkitusti parasta korvauspalvelua asiakkaiden mielestä. Epsi rating tutkimus 2012 ja 2013.

Yhteistyössä