Heippa!
Mä jo kerran kirjoittelin, mutta se viesti hukkui johonkin, ja nyt en enää edes muista, mitä silloin kommentoin :/
Facesta on taas ollut puhetta. Osaiskohan joku sellaisen ryhmän perustaa? Salaisen siis, niin ettei se näy kellekään ulkopuolisille. Jotkut täällä jo mieluusti kai liittyisivät, ja voihan porukkaa siirtyä sinne sitä mukaa, kun se tuntuu itsestä hyvältä?
Mä oon nyt ollut reilun viikon
töissä pitkästä aikaa ja on kyllä ollut kivaa, mutta kyllä sitä huomaa, että ei sitä ihan missään elämänsä kunnossa ole.. Päiväkodissa sijaistaessa meinas selkä huutaa hoosianna siitä kaikesta kykkimisestä. Oli pakko ottaa tukivyö käyttöön, se hiukan auttaa.
Ihanaa, kun kevät tulee, on tuota takatalvea tuossa jo ollutkin!!
Mulla on
rakenneultraan enää 2,5vkoa.. Ja sitä ennen vielä sokerikontrollineuvola. Ja kesäkuussa sitten jo kela-neuvola ja mahdollinen toinen sokerirasitus. Äkkiä tää aika menee..
Toisaalta välillä tuntuu, ettei etene mihinkään.
Erityisiä
vaivoja ei ole ollut, tuota selän kipuilua ja pitkästä seisomisesta/kävelystä aiheutuvaa mahan "painamista" lukuunottamatta. Liikkeitä en tunne vieläkään (luulin tunteneeni joitakin n.3vkoa sitten, mutta en enää sittemmin). Onneksi on tuo doppleri
Mites muuten,
syöttekö te kodin ulkopuolella mitään salaatteja, luotatteko siihen, että on hyvin pesty? Entä majoneesit? Söittekö perunasalaattia vappuna? Hamppoja hesellä? Mä en oikein osaa päättää, että mitä linjaa noiden kanssa pitäis vetää..
Voi vitsit,
Hoikallahan taitaa olla jo ihan kuukauden päästä h-hetkikin käsillä -hurjaa ja jännää!
Joko jännittää?
Nimia 18+4 (17+4)