Turun seudulla asuvat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidiksi tuleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äidiksi tuleva

Vieras
Kertokaas paljonko on hintaa Medisonarissa np-ultralla? EIpä kunta tarjoa tuota, joten olis kiva saada hintavertailuita, jos tietoja muistakin paikoista joissa tekevät Turun seudulla!! Kiitos.

Itse Turusta Lietoon muuttaneena ja toista kuumeilevana olisin kiinnostunut kuulemaan mitä Lieto tarjoaa raskaana olevalle. Tietääkö kukaan? Turussa sai nt-ultran ja rakenne-ultran mut mites Liedossa?

Valitettavasti en tiedä ap:n kysymykseen vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja kuumeilija:
Itse Turusta Lietoon muuttaneena ja toista kuumeilevana olisin kiinnostunut kuulemaan mitä Lieto tarjoaa raskaana olevalle. Tietääkö kukaan? Turussa sai nt-ultran ja rakenne-ultran mut mites Liedossa?

Valitettavasti en tiedä ap:n kysymykseen vastausta.

Olen lietolainen ja lapset -05 j -06. Silloin ei ainakaan saanut kuin rakenneultran Tyksissä. Alkuraskaudessa oli joku verikoeseulonta tarjolla. Toisesta lapsesta kävin yksityisellä np-ultrassa. Kaarinassa on tosi kiva mieslääkäri ja hinnat oli ainakin silloin -06 vähän edullisemmat kuin Turussa. En nyt enää muista mitä maksoi. Tässä linkki:

http://www.vslaakaripalvelu.fi/

Alkuperäinen kirjoittaja kuumeilija:
lietolainen: kiitos vastauksesta. Toivottavasti nuo palvelut olis jo kesällä tarpeen. Täytyykin laittaa muistiin tuo linkittämäsi paikka.

Ole hyvä :) ja Onnea yritykseen! En tiedä tarjoaako Lieto nykyään enemmän palveluja, mutta ainakaan vielä -06 ei ollut edes tarvittavia laitteita np-ultran tekoon. Toivottavasti nykyään on paremmin.

Yhteistyössä