Turun (Raision) TOP 5 kirpparit!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttötanssiivaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttötanssiivaan

Vieras
Tulossa niille nurkille ja nyt kirpparit paremmuusjärjestykseen! Etsimme nuorten aikuisten vaatteita, muotia, lastenvaatteita, leluja, kodin pikkutavaroita yms! Lumppukirpparit voitte unohtaa listalta. Kiitos! :)

Kirppis Center Manhattanin liikekeskuksessa ykkönen. Kakkonen Kirppis Center Länsikeskuksessa. Kolmantena tule Eurokirppis - olikohan paikka Pläkkikaupunki (en muista varmaksi). Muista en osaa sanoa, kun kävimme vain noissa isoissa silloin kun Turussa asuimme.

Mun mielestä Tampereen seudulla on Pirkan kirppis, lastenvaatekirppis Puotikuu Kangasalla, Kyttälän kirppis, Radiokirppis paljn parempia kuin Turun kirput. Kävin Mollamaijassa, Manhattanin isolla kirpparilla ja Pikku-Siilissä ja en ostanut mitään... voi olla huonoa tuuria kun en asu siellä päin, mutta aika kalliita hintoja esim. hyväkuntoiset Gore-Texit oli kaikki 14-28 eur, Tampereella uudenveroiset Gore-Tex kengät saa 6-15 eurolla... lisäksi toppavaatteiden hinnat olivat hurjia.... mulla ei ole mitään Turkuta vastaan, olen sieltä kotoisin. Nyt asun Tampereella...

Lastenvaatteet ja lelut kannattaa käytä tsekkaamassa PikkuSiilistä. Samalla pääsee näppärästi Kirppis Center Manhattaniin. Siitä hurauttaa kätevästi Minimaniin ja sieltä ajaa kahdessa minuutissa Kirppis Center Länsikeskukseen.

Viidenneksi paikaksi nimeäisin Linkki-kirppiksen.

[QUOTE="vieras";25150141]Se on entinen Eurokirppis, missä myyjiltä jäi rahat saamatta.[/QUOTE]

Tosi törkeetä! Mut uus omistaja ilmeisesti hyvitti jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttötanssiivaan;25150260:
Tosi törkeetä! Mut uus omistaja ilmeisesti hyvitti jotain?

MItä yksi kerta kuuntelin sivusta muutaman rahoitta jääneen mummun juttuja, niin saivat ainakin käyttää maksamatonta osuutta uuden alennetun hintaisen pöydän vuokraan ja jostain ostokorteista taisivat myös jutella. Tarkemmin en tiedä.

Manhattan on ehkä tavallaan paras, mutta vähän pieni ja ahdas, mutta ei kai se haittaa ku kauppa käy. Asiakkaita käy paljon. Sinne saa jonottaa myyntipaikkaa monta viikkoa. Toisena tulee Minimani (entinen Eurokirppis ja entinen TV-Kirppis). Eurokirppis tosiaan meni konkkaan, ja nyt sitä on muutaman kuukauden pyörittäneet uudet yrittäjät. Sinne rakennettiin uusia paikkoja niin että on kuulemma yli 600 nyt. Nihkeesti oli paikkoja vapaana viimeeksi. Itsellä jäi saamatta joku 80e Eurokirppiksestä ja nää uudet Minimanilaiset hyvitti sen, mutta piti täyttää paperi että he saavat periä ne edelliseltä yrittäjältä (onnea). Manhattanilla kahden viikon myynti oli 236,50e ja Minimanissa 212e, mutta Manhattan ottaa provision tosta vielä pois, Minimani ei ainakaan tällä hetkellä ota provikkaa. Muita kirppareita oon koittanu Turussa ja naapurikunnissa, mutta vähän on hiljaista. Myynnit jää neljäsosaan noista.

Yhteistyössä