V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirppiscenteristä tykkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pakko mennä naapuriin (siis Turun) ja mainostaa Kaarinan kierrätyskeskuksen kirppista. Se on EHDOTTOMASTI mun lemppari ja siellä huokeimmat hinnat :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kruunukirppis Raisiossa on tosi huono, sinne ei ainakaan kannata mennä. Itse tykkään linkkkikirppiksestä sekä sunnuntaisin Kodin Ykkösen parkkihallissa olevasta kirppiksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pakko mennä naapuriin (siis Turun) ja mainostaa Kaarinan kierrätyskeskuksen kirppista. Se on EHDOTTOMASTI mun lemppari ja siellä huokeimmat hinnat :flower:
Mä olen kuullut monen kehuvan sitä, mutta MISSÄ se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mutta Raision keskustassa on Aarre-aitta kirppis ja sieltä oon tehny paljon hyviä löytöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pakko mennä naapuriin (siis Turun) ja mainostaa Kaarinan kierrätyskeskuksen kirppista. Se on EHDOTTOMASTI mun lemppari ja siellä huokeimmat hinnat :flower:
Ykköstien varrella, Piispanristin Bilteman ja Kaarinan Lidlin keskivaiheilla suunnilleen.
T: se, joka on hiton hyvä antamaan ajo-ohjeita :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mutta Raision keskustassa on Aarre-aitta kirppis ja sieltä oon tehny paljon hyviä löytöjä.
Tuo on mulle ihan uusi tuttavuus, eikä äitinikään (todellinen kirppishullu) ole tuollaisesta mitään maininnut...Missäpäin keskustaa toi on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pakko mennä naapuriin (siis Turun) ja mainostaa Kaarinan kierrätyskeskuksen kirppista. Se on EHDOTTOMASTI mun lemppari ja siellä huokeimmat hinnat :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pakko mennä naapuriin (siis Turun) ja mainostaa Kaarinan kierrätyskeskuksen kirppista. Se on EHDOTTOMASTI mun lemppari ja siellä huokeimmat hinnat :flower:
Ykköstien varrella, Piispanristin Bilteman ja Kaarinan Lidlin keskivaiheilla suunnilleen.
T: se, joka on hiton hyvä antamaan ajo-ohjeita :ashamed:![]()
Asia selvä! Eli todennäköisesti valkoinen auto huomenissa saattaa siellä Bilteman ja Lidlin tienoilla kieppua...
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mutta Raision keskustassa on Aarre-aitta kirppis ja sieltä oon tehny paljon hyviä löytöjä.
Tuo on mulle ihan uusi tuttavuus, eikä äitinikään (todellinen kirppishullu) ole tuollaisesta mitään maininnut...Missäpäin keskustaa toi on?![]()
Se on Tasalan aukiolla.
Siinä missä on Koti Pizza ja R-kioski eli sama talo mutta toisessa päässä siellä ylhäällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mutta Raision keskustassa on Aarre-aitta kirppis ja sieltä oon tehny paljon hyviä löytöjä.
Se on Tasalan aukiolla.
Siinä missä on Koti Pizza ja R-kioski eli sama talo mutta toisessa päässä siellä ylhäällä.
Huomenna voit nähdä kaksi turkulaista tampiota tallustelemassa pitkin Tasalan aukiota, mutisten että "missä hitossa täällä mukamas on joku kirppis..."![]()
Kiitos :flower: , sinne siis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mutta Raision keskustassa on Aarre-aitta kirppis ja sieltä oon tehny paljon hyviä löytöjä.
Se on Tasalan aukiolla.
Huomenna voit nähdä kaksi turkulaista tampiota tallustelemassa pitkin Tasalan aukiota, mutisten että "missä hitossa täällä mukamas on joku kirppis..."![]()
Ole hyvä. =)
Toivotaan että teet löytöjä.![]()
Laitoinki tohon ylemmäs tuon linkin mutta tässä vielä.
Eli siis Nordean yläpuolella tarkemmin niink uin tuolla Kiprppiksen sivuilla lukee.http://www.raisionaarre-aittakirppis.net/
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mutta Raision keskustassa on Aarre-aitta kirppis ja sieltä oon tehny paljon hyviä löytöjä.
Se on Tasalan aukiolla.
Ole hyvä. =)
Toivotaan että teet löytöjä.![]()
Laitoinki tohon ylemmäs tuon linkin mutta tässä vielä.
Eli siis Nordean yläpuolella tarkemmin niink uin tuolla Kiprppiksen sivuilla lukee.http://www.raisionaarre-aittakirppis.net/
Huomenna nuo päivittävät kotisivuaan...ainakin tuota "Siisti ja valoisa hyllykirppiksemme löytyy helposti..."- kohtaa.
Minä ja äitini ollaan aivan onnettomia tumpeloita, mitä Tasalanaukioon tulee. Me ei löydetä sieltä koskaan yhtikäs mitään, työkkäriäkin etsittiin ties kuinka kauan joskus aikoinaan kun mulla oli siellä haastattelu. Ei me olla eksytty Tukholmassa, Pietarissa, Helsingissä tms mutta Raision keskustassa JOKA kerta :ashamed: