Turun äidit+ tulevat sellaiset

Ja nyt tää palsta teki temput perusteellisesti! :headwall: Kirjotin äsken, lähetin kerran mut tuli kaks. Muokkasin toista, mut muokkas molemmat. Eikä tietenkään ollu kopsattuna!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O

HERMO!

Tuun siis vissiin toisen kerran paremmalla mäihällä... Nyt ei jaksa tapella. ÄRH!
 
Heippa!

Kiva kuulla että minua jo huhuiltiin. Olette olleet mielessä, ja nyt suuntasinkin koneelle ihan vaan katsomaan olisiko treffejä jotta pääsisin mukaan. Ja erityisen kiva treffata ulkona, satoi tai paistoi, minun helpompi pitää rämäpäinen vanhempi neitini aisoissa. Niin paljon on ollut olevinaan taas kaikkea että tänne kurkkiminen on jäänyt. Ella on ollut kipeä, kuumetta ja kovin paljon kiukkua. Reissattu pitkin suomea mummoloissa ja aloitti puistotäti puistoilun ilman äitiä. Saanpa minä pienen hetken päivästä hengähdettyä, ja jo tosi mielellään jää tätien kanssa ja kavereiden kanssa tuohon lähipuistoon. Rupee nyt jo selvästi tulemaan ikä kun kaipaa leikkiseuraa. Oikeestaan aloittaa jo heti aamusta kinuumisen että puistoooonnn...

Ja Elsakin ollut vähän vaikea. Teki tosin jo kaksi hammasta, ehkä sitä. Ja kiinteät aloitettiin, ja tuolla herkällä masulla siitäkin on taas oireiltu. Mut tänään oli hyvä päivä kaikilla, äippäkin sai illalla omaa aikaan ja pääsi jumppaan ja saunaan rauhassa, joten nyt mieli virkeä.

Kovin on niin paljon mielessä juttuja kommentoida ja höpöttää noista teidän edellisistä jutuista, niin taidan mennä nyt nukkumaan jatketaan perjantaina siellä Seikkis picnikillä, tai sateen sattuessa Marakatissa. Oliko klo 12? Minä kekesin jotain tuotavaa, en osaa vielä sanoa mitä...

Nähdään!
 
Tuplanahan tuokin tuli. aikka kökkö...

Jos muuten vaippa ryhmä ei ole vielä täynnä, toki kiinnostunut mukaan tulemaan olen minäkin. Eihän sitä tiedä vaikka tärppäisi. Niitä nyt kun kuluu kassi kaupalla. Öitä
 
Mä en päässyt eilen josain vaiheessa koko plussalle... juu, kello 12 sopii huomenna... olettaisin että olisi kaunis ilma:) Me ollaan tänään jo käyty reippailemassa ja nyt poika nukkuu.

Minä teen sitten huomiseksi jonkun ruokapiirakan, katsotaan mitä kaapeista löytyy :p
 
Käytiin tänään ulkoilemassa kärryjen kans. Kai me uskalletaan huomennakin piknikille tulla, mut lähikontakti ei ole suositeltavaa. Tilasin netistä aurinkolaseja useammat, joutaa ylimääräiset jos jotakuta kiinnostaa. Punaiset pannalliset on kyseessä. Eilen luvattiin et tulis huomiseksi, mut saa nyt nähdä. Viimeistään ensi kerralla kun nähdään.

Jospa antais tytsälle sapuskaa ja alkais siivoomaan, tulee keskimmäinen sisko käymään viikonloppuna ja on melkein ellei jopa koko ensi viikon. "Hoitovapaata" sopivasti, kun isäntäkin on iltavuorossa. Jee.
 
:attn:
Missä meidän on huomenna tarkoitus tavata ? Ihan siellä seikkailupuistossa vai ? Olen ihan sekaisin, ensi-ilta stressi ei yhtään helpoita asiaa.Muistan vaan ihmisten kengänkokoja ja sen miten monta posliinikuppia minun vielä pitää löytää ...
Mutta huomenna klo 12 sopii meillekin jos en sitä ole jo aikaisemmin maininnut ...
 
:attn:
Missä meidän on huomenna tarkoitus tavata ? Ihan siellä seikkailupuistossa vai ? Olen ihan sekaisin, ensi-ilta stressi ei yhtään helpoita asiaa.Muistan vaan ihmisten kengänkokoja ja sen miten monta posliinikuppia minun vielä pitää löytää ...
Mutta huomenna klo 12 sopii meillekin jos en sitä ole jo aikaisemmin maininnut ...
 
Ai täällä on tänäänkin tuo tupla-/ triplapäivä!? :eek: :headwall: |O Varmaan pelkät hymiöt olis riittäny... :LOL:

Olisko se seikkiksen jätskikiska hyvä paikka tavata? Kun onhan siinä melkosesti lääniä. Tai siellä hassun muotosilla patsailla, joissa lapset voi mujuta? No, kyl me toisemme löydetään ja voidaanhan me sit rimpautellakin. Mä tuon ne kaffet ja siihen liittyvät + mansikkapiirakkaa.

Mies täytti vuosia. Ostin solmiopidikkeen, suomileijonan totta kai. :D Sit kirpparilta ja divarista ekstraa... Mitä, missä millon -kirjat syntymävuodelta ja seuraavalta. Kun nehän kertoo aina edellisestä vuodesta kuin on painovuosi, joten nyt saa sit lueskella mitä tapahtu sillon, kun oli ns. työn alla ja masussa sekä syntymävuotena. Tykkäs molemmista paketeista. Huomenna käy vissiin maistelemassa ikäistänsä viskiä, jota ei enaa valmisteta ja pössyttelemässä hyvän sikarin... Huomenna kun on töitä, niin ei tänään viittiny. Sen enempää ei sit juhlitakaan.

Vaippoja äitiryhmälle -listalla on nyt mun ja Meeryläisen lisäks Pinkee, Nitsku ja Hiiriemo. Pari mahtuis vielä... Oletan nyt, että nopeat syö hitaat -systeemillä pääsee mukaan, kun kukaan ei o valintaperustetta kommentoinu.

Huomiseen! :wave:
 
Allekirjoittanut ja poikanen kiittää puistoseurasta ja picnicistä! =) Kiva oli tänäänkin törmätä hulinoilla. Poika toi tuliaisena puistosta huimat määrät hiekkaa... Oli saanu jemmattua siinä maassa nujutessaan. Imurille hommia... Saiskohan tuon ukkelin nakitettua...? :whistle:

Kävin tänään kattomassa ensiaskelkenkiä, kun pojalle ei nuo saadut kunnolla mahdu. Eipä ollu vielä kummosta valikoimaa, joten ostamatta jäi. Saa nähdä miten vaikeeks menee sopivien löytäminen... Kaikki tuntuu olevan niin matalia.

Onko kaikki ulkona auringossa, kun on niin hiljasta vai hillitseekö palstan tökkiminen?
 
Heippa vaan, kiitosta meidänkin puolesta vielä onnistuneesta puistokeikasta.

Meillä oli K:n kanssa tänään jotenkin onneton päivä. Ensin tuli toiselle meistä hammas, sitten toinen meistä mälläsi auton takapuskurin ja sitten toista meistä itketti kamalasti kun yhtäkkiä olikin vaan äiti hoitamassa, kun isiä olisi ilmeisesti tarvittu. Mutta hampaan tulon myötä palasi myös ruokahalu, tänään upposi yhteensä 2 purkillista ruokasosetta ja 2 purkillista hedelmäsosetta. :heart:

Hulinoilta ostin söpön pikkuvauvan unipussin kaverin vauvalle viemisiksi ja muuten pidättäydyin täysin :attn: Olisihan siellä ollut kaikkea hauskaa tarjolla... liinoja en ruvennut edes sovittelemaan ettei käy hullusti :whistle:

Mitäs teille nitsku?
 
No moi!

Me ei tosiaan perjantaina päästy tulemaan ku oli toi oikeudenkäynti Nitan iskän kans noista elatusmaksuista ja siellä meni vähän odotettua kauemmin ja fiilikset lähtee minnekkään. Oli eka kerta ku Nita näki iskänsä ja se ei kattonu päinkään. No itepähän valintansa tekee. Ei vaan pysty ymmärtämään miten joku ihminen voi olla noin kylmä, ja muuttumaan ihan eri ihmiseksi yhtäkkiä. Puhunko liian henk.kohtasii. Noo kai te kestätte..

On ihanaa ku tulee kesä, täytyy ottaa uusintaan toi puistoilu silleen et mekin päästään mukaan. Ooks te sopinu jotain uusii menoja? eiks ainaki viikon pääst ollu tä mammakeitaan kirpputori, mikä aika se muuten on?
 
Nitsku :hug: ikävä ja vaikea tilanne teillä kyllä. Mutta omapahan on menetyksensä, te Nitan kanssa pärjäätte kyllä :)

Puistopäivä oli mukava ja mun pisamat vaan naamassa loistaa:) Kiitos seurasta. Pieni mustelma oli pojulla poskeen tullut ja vähän leukakin raapinut johonkin, muttei tunnu pikkumiestä haittaavan..

Eilen hulinoilta en ostanut mitään, on rahatilanne vähän semmoinen huono. Ennakkoon maksetun tilaukseni sain, ihania vaippakankaita pikkuisen vaippoihin, raitavelouria ja coolmaxia, sitten vähän sinistä sherpaa ja bambujoustofroteeta. En olisi pienellekään uusia vaippoja edes tarttenut, mutta haluan vain että osa on uusiakin;)

Mammakeitaan kirppiksestä... mihis aikaan se "aukeaa", kun myyjäthän menee yhdeksäksi sinne? Mä yritän nyt kylmästi laittaa ronskisti kaikki ne vaatteet, joita en käyttänyt Vernerilläkään, myyntiin. Koska jos en tykännyt Vernerillä käyttää niin tuskin käytän toisellakaan vaavilla...

Kesäksi haluan uuden jonkun vaalean liinan, mutta en tiedä vielä minkä. En viitsinyt eilen kauheasti katsella, kun sitten olisi järkky ostokuume tullut heti, enkä olisi kestänyt odotella. Taidan muutenkin jättää tuon poitsun kantamiset vähän vähemmälle nyt, kun alkaa käydä raskaaksi jo! Kesällä sit saan pienemmän kannettavan :heart:
 
Harmi ettei Nitsku sitten puistoon päässytkään, ensi kerralla sitten.Kiitoksia seurasta kaikille paikalla olleille perjantaina! Meidän täytyy varmaan tänäänkin lähteä hiukan keinumaan ja rymyämään että saa tyttö energiaa purettua.

Hulinoilta me lähdettiin aika pian pois, koska anti oli hieman pettymys.Eikä neitikään kyllä tuntunut arvostavan päiväunien puuttumista joten hypättiin vaan bussiin ja tultiin kotiin.Mukaan ei tarttunut mitään vaikka olin varautunut runsaalla määrällä käteistä :| .

Mammakeitaan kirppis aukeaa ostajille kymmeneltä eli tunti on siinä aikaa pistää tavaroita järjestykseen.Täytyykin tällä viikolla pestä ja silittää kaikki myytävät ...

Koskas seuraava kahvittelu ?
 

Yhteistyössä