Turpoaako tissit tavallisesti ennen menkkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pamela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pamela

Vieras
Mulla pitäis viikonloppuna alkaa menkat, mutta tässä nyt on pieni raskauspelko päällä niin olen tarkkaillut itseäni ja huomannut, että tissit on ainakin yhtä kuppikokoa isommat kuin normaalisti. Ennen en ole ajatellut asiaa niin en tiedä turpoaako ne aina ennen menkkoja vai onko tää nyt raskausoire.

Alkuperäinen kirjoittaja pamela:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
mulla tuo oli eka raskausoire, jonka vuoksi aloin testaileen ennen ku menkat oli ees myöhässä.. :)

No voi juku... Minkä merkkisellä testillä testasit, mikä olis herkkä näyttämään?

Mulla turpoaa aina ennen menkkoja, sekä kipeytyy. Tällä hetkellä on taas sellanen kuu, että on ihan helkkarin kipeät. Lämmin suihku niihin vähän auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja pamela:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
mulla tuo oli eka raskausoire, jonka vuoksi aloin testaileen ennen ku menkat oli ees myöhässä.. :)

No voi juku... Minkä merkkisellä testillä testasit, mikä olis herkkä näyttämään?

Mulla turpoaa aina ennen menkkoja, sekä kipeytyy. Tällä hetkellä on taas sellanen kuu, että on ihan helkkarin kipeät. Lämmin suihku niihin vähän auttaa.

Jospa olis vaan kyse tuosta, tavallinen testi antoi ainakin vielä negan...ja omaksi yllätyksekseni PETYIN tulokseen!=O

Yhteistyössä