Turpaan tulee,mutta antaa tulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha-paha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha-paha

Vieras
Seurusteltu 2kk,toinen lapseton,mulla lapsia 3..Jotenkin en luota yhteiseen tulevaisuuteen..

Toinen on sanonut tahtovansa lapsia mun kanssa--hänen toiveensa kävi vittu toteen!!!!!!!!!!!!!!Mä en haluais tätä lasta..Ei kun mulla on kolme lasta jo,joista yksi on vammainen...tuo rakas vaatii niin paljon,että mä en ikeasti tiedä jaksanko...joka ilta kun hänet unille saan,huokaan-olen puhki katki poikki...

Mulla on vielä aikaa tehdä keskeytys,mutta voi helvetti kun en tiiä itekkään...

Tee niin kuin parhaaksi näet. Punnitse tarkkaan! Oma jaksaminenkin on tärkeää, ja minusta naisella on oikeus aborttiin. Vaikka miehen tietämättäkin. Ja mitä ikinä omatuntosi ja sydämesi sanookin niin elä sen mukaan niin kuin parhaiten taidat huolehtien niistä ketkä sinulle on huolehdittavaksi annettu. He ovat niin pieniä ja tarvitsevia.

[QUOTE="maisa";24252797]Tee niin kuin parhaaksi näet. Punnitse tarkkaan! Oma jaksaminenkin on tärkeää, ja minusta naisella on oikeus aborttiin. Vaikka miehen tietämättäkin. Ja mitä ikinä omatuntosi ja sydämesi sanookin niin elä sen mukaan niin kuin parhaiten taidat huolehtien niistä ketkä sinulle on huolehdittavaksi annettu. He ovat niin pieniä ja tarvitsevia.[/QUOTE]

Ei todellakaan ole oikein tehdä parisuhteessa aborttia kertomatta puolisolle!

Mulla oli melko samanlainen tilanne, ei tosin vammaista lasta. Eli tapasin lapsettoman miehen ja itsella kolme ennestaan, reilun puolen vuoden seukkaillun jalkeen tulin raskaaksi, ja mies oli omien sanojen mukaan halunnut pitkaan lasta. Menimme naimisiin ja lapsi syntyi, hoidin itse kaikki lapset kunnes pienin siis yhteinen 1,5 vuotias, ja silloin vasta erouhkan vuoksi mies alkoi osallistumaan lapsen hoitoon.
En tietenkaan tunne miestasi, mutta olette olleet niin vahan aikaa yhdessa, ettet sinakaan voi tietaa miten asiat tulevat sujumaan. Olen sita mielta etta sinun on ilmanmuuta ajateltava omaa jaksamista, jos jo nyt olet ihan poikki, niin ei tule elama olemaan varmasti helpompaa kun lapsi syntyy :( Voimia sinulle paatoksen tekoon!!! (pahoittelen tiettyjen kirjainten puuttumista, kone ostettu ulkomailta)

[QUOTE="vieras";24252860]Ei todellakaan ole oikein tehdä parisuhteessa aborttia kertomatta puolisolle![/QUOTE]

Onkin oikee parisuhde kun seurusteltu 2kk. Ja nainen sen viimekädessä päättää tekeekö abortin vai ei.

Yhteistyössä