Turkuun reissuun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turun torilla kannattaa haistella toritunnelmaa ja Aurajoen rannalla kävellä muuten vaan. Keskustassa on kauppakeskus (apua!! Mikä se nyt on nimeltään, siinä ruotsalaisen teatterin takana???), jossa on kivoja kauppoja ja Stockmannkin.

Turun keskustassa. Ei kannata ajella mihinkään ostoskeksukseen. Keskustassa kannattaa koukata jokirannan kautta maisemia ihailemassa ostosten teon lomassa. Samoin voi piipahtaa vanhassa kauppahallissa.

Hansakorttelissa on monia liikkeitä mm. stockmann ja zara. Jos lastenvaatteita kaipaa niin keksustan liepeillä on kolme pientä lastenvaatekauppaa, 1 retrotyylisiä kauppaavat, 1 merkkivaatteita ja toinen hiukan edullisempiin merkkivaatteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Turun torilla kannattaa haistella toritunnelmaa ja Aurajoen rannalla kävellä muuten vaan. Keskustassa on kauppakeskus (apua!! Mikä se nyt on nimeltään, siinä ruotsalaisen teatterin takana???), jossa on kivoja kauppoja ja Stockmannkin.

Hansa.
Ja kauppahallihan on paikka, missä täytyy käydä, mä olin kokonaan unohtanu, kun käyn niin harvoin keskustassa.

Alkuperäinen kirjoittaja herttis:
Turun keskustassa. Ei kannata ajella mihinkään ostoskeksukseen. Keskustassa kannattaa koukata jokirannan kautta maisemia ihailemassa ostosten teon lomassa. Samoin voi piipahtaa vanhassa kauppahallissa.

Hansakorttelissa on monia liikkeitä mm. stockmann ja zara. Jos lastenvaatteita kaipaa niin keksustan liepeillä on kolme pientä lastenvaatekauppaa, 1 retrotyylisiä kauppaavat, 1 merkkivaatteita ja toinen hiukan edullisempiin merkkivaatteisiin.

Makuasia, mä taas en juuri käy keskustassa, vaikka tykkään Kauppahallistakin kovin. Se on vaan niin rasittavaa laukata ympäriinsä ja vahtia parkkimittaria ja kantaa tavaroita.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Ei tänne kannata tulla! Ei täällä ole yhtään mitään!! |O

Kummottos sää nyt tommottos meinaat?! :D

No, kun ei täällä ole mitään!! Perhana! :x

No mitä puuttuu?

Kaikki!! En kestä tätä paikkaa, mutta mihinkään en täältä pääse!! |O
Stokka on ainoa asia, mikä täällä on hyvä. Mitään muuta extraa täällä ei olekaan.. eikä muutenkaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja herttis:

Makuasia, mä taas en juuri käy keskustassa, vaikka tykkään Kauppahallistakin kovin. Se on vaan niin rasittavaa laukata ympäriinsä ja vahtia parkkimittaria ja kantaa tavaroita.

Mää kuljenki bussilla... ( :

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Ei tänne kannata tulla! Ei täällä ole yhtään mitään!! |O

Kummottos sää nyt tommottos meinaat?! :D

No, kun ei täällä ole mitään!! Perhana! :x

No mitä puuttuu?

Kaikki!! En kestä tätä paikkaa, mutta mihinkään en täältä pääse!! |O
Stokka on ainoa asia, mikä täällä on hyvä. Mitään muuta extraa täällä ei olekaan.. eikä muutenkaan!!
No missä on? Mä meinaan, ettei tuollaHelsingissä juuri enempää ole, sititäs lähteä johonkin kauemmas, jos jotain erityistä kaipaat.

Alkuperäinen kirjoittaja neukkis:
Mitäs ekstraa ögönblick sitten kaipaa? Mää vähän luulen ettet ole vaan osannut etsiä. ( :

En tiedä sitten. Viimeisen kuuden vuoden aikana todennut ettei tämä ole mun paikka! Ei vaan ole.. Ja itse teen aina omat ostokseni jostain muualta, stokka ainoa paikka josta voin täällä jotain ostaa.. Samoin kaikki ulkona käymiset siis teatteri, konsertit jne.. Sitä perus henkka maukkaa täältä löytyy, ei paljon muuta.. Olen pettynyt.
Niin no yksi hyvä asia turussa sentään on: bossa!!

Yhteistyössä