Turkulaiset! Ravintolasuosituksia kaipailen

Ollaan sunnuntaina menossa 15henkilön ryhmän kanssa teatterin jälkeen syömään, seurueeseen kuuluu kolme lasta, kaikki alle kouluikäisiä.
Tarvitsen suosituksia jostain siististä, rennosta, keskustassa sijaitsevasta ravintolasta, missä on hyvää ruokaa ja hyvä palvelu. Ei haittaa vaikka hinnat olisivat kohtuulliset :)
Erittäin suuren plussan ravintola saa, jos lasten listalta löytyy muutakin kuin ranskalaiset ja nakit -settiä eikä leikkipaikka ole todellakaan tarpeellinen.
Paninissa käydään usein, nyt olisi mukavaa löytää joku toinen paikka :)
 
Vinkki
Tämä on mun suosikkini, vaikka en yleensä ketjuravintoista pidä, eikä tämä ole ihan keskustassa, mutta ei kovin kaukana. Menettekö kesäteatteriin? Sieltä ei ole kovin pitkä matka tuonne kävellenkään.

http://ravintolaaurora.fi/
 
"Riksu"
Kerttu ja varsinkin Ranta-Kerttu on mun mielestä kiva. Kehtaa mennä lasten kanssa, eikä tarvii panikoida, vaikka vähän metelöisivätkin. Tintå ja Mami ovat omat suosikini, mutta en ehkä tunkisi nihin noin ison porukan kanssa kun mukana on lapsiakin. Sergio'sista tykkään myös, sinnekin olen raahannut lapsia mukaan, tunnelma on rento, mutta tilaa ei välttämättä isolle porukalle löydy.
 
Kiitos vastauksista!
Mä luulen, että päädytään joko Sergio'siin tai ranta-kerttuun.
Cantina Aztecassa on myös erinomaista ruokaa, mutta ollaan sielläkin oltu vähän turhan usein. Denniksessä on hyvää ruokaa, kyllä. Mutta sisustukseltaan paikka on mun mielestä liian tunkkainen ja raskas kauniiseen kesäpäivään :)
Vaakahuonetta boikotoin työntekijöiden kohtelun vuoksi.
 

Yhteistyössä