Turkulaiset: missä käytte kampaajalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turkuun muuttanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin aikoinani siellä asuessa TYA:lla (http://www.tya.fi/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=36&Itemid=77 ). Opiskelijat siellä tekee, mutta kyllä nekin osaa. Silloin esim. pelkkä leikkaus makso jotain 10-12e!
 
KÅrenin talossa, katutasossa oli hyvä kampaamo ainakin ennen, vähän nukkavieru sisustus, mutta se täti osas leikata. Sit ne jotka haluaa maksaa, voivat mennä Teppalaan.
 

Similar threads

Yhteistyössä