Turkulaiset: kokemuksia lasten tanssikouluista? Esim. Raija Lehmussaaren belettikoulusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja P P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

P P

Vieras
Etsin viisi vuotiaalle tyttärelleni sopivaa tanssikoulua. Tanssia hän on harrastanut jo pari vuotta lastentanssiryhmässä kerran viikossa. Nyt vain tuntuu, että opetus tuossa ryhmässä "junnaa paikallaan": paljon leikitään ja kivaa on, mutta uutta ei juuri enää opita.

Kivaa liikuntaa toki tuokin, mutta haluaisin lapselleni jo vähän tavoitteellisempaa tanssinopetusta.

Olisiko suositella jotain Turun seudulta?

Tai kokemuksia tuosta Raija lehmussaaren balettikoulusta?

Mielummin klassista balettia kuin kilpatanssia.

Nykyään tuntuu olevan kovin muodikasta laittaa harrastusilmoituksiin teksti "opitaan leikin varjolla". Voi kun joku uskaltaisi laittaa tekstin "tavoitteellista toimintaa".

Etsin viisi vuotiaalle tyttärelleni sopivaa tanssikoulua. Tanssia hän on harrastanut jo pari vuotta lastentanssiryhmässä kerran viikossa. Nyt vain tuntuu, että opetus tuossa ryhmässä "junnaa paikallaan": paljon leikitään ja kivaa on, mutta uutta ei juuri enää opita.

Kivaa liikuntaa toki tuokin, mutta haluaisin lapselleni jo vähän tavoitteellisempaa tanssinopetusta.

Mä oon tykänny ainakin ihan super paljon raija lehmussaaren balettikoulusta. Siellä saa tasokasta opetusta, eikä ole kyse siitä tähtäätkö prima ballerinaksi vai haluatko vain harrastaa ja ottaa vähemmän tunteja. Toki moni koulun oppilaista on menestynyt kansainvälisestikin. Mä tykkään siitä, kun raija on tosi ystävällinen ja huumorintajuinen, mutta tunnille kuitenkin tullaan oppimaan ja nauttimaan tanssista. Mä oon myös tykännyt siitä, kun raija antaa palautetta sulle ihan kasvotusten tai sit vaiks kehuu sua sun vanhemmille niin mun mielestä se on ollut kivaa että ihan oikeasti saa palautetta siitä miten tekee ja millainen on. Koulun muutkin opettajat on tasokkaita ja ammattitaitoisia. Minusta koulun oppilaat ovat myös kaikki tosi ihania,ystävällisiä ja auttavaisia.
SUOSITTELEN

Moi mitä hän harrastaa nykyään?