Turkulaiset huomio! Mistä imetysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamashop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikkusiilistä saatat löytää käytettynä (kirppis). Itse ostin H&M:ltä peruspaitoja, Stockalla on myös jotain ja Sokoksellekin tais tulla äitiysvaatteita. Lisäks sitten erikoisliikkeet.

No, siellä käyneenä: pikkusiilissä lähinnä s kokoisia imetysvaatteita. Baby oz: jonkinverran valikoimaa, ihan älyttömän hintaisia, lähinnä boobin tuotantoa, ei mitään alle 55e/kpl. Mylly: h&m: muutama hassu hajakoko todella tylsiä teepaitoja jotka istuvat huonosti, parikymppiä kipale. Lindex, kappahl, Seppälä, sokos, esprit, benetton ja prisma eivät pidä äitiysvaatteita valikoimissaan.
Minä siirryin suosiolla nettiin. Mamafeelsgood näytti ainakin ihan lupaavalta sivustolta, ehkä maksan jopa milkin postikulut ja saan hiukan kivempaa puettavaa kuin joko ylihinnoitellut tai todella huonolaatuiset mutta jokatapauksessa tylsät imetysvaatteet. Myllymuksuillakin on ihan kohtuuhintaista imetyspaitaa noihin verrattuna...huh

Mä olisin voinut kertoa sulle jo etukäteen että ovat törkyhintaisia. Siks ostin muutaman peruspaidan joita käytin aluks, jos tiesin että joudun syöttämään julkisella paikalla. (Ja ei, ei vilahda mitään jos on harso vielä apuna).

Itsellä aikomus imettää vielä pitkään, vauva välillä mukana töissä, ja harrastuksissa, joten pari peruspaitaa ei kyllä piisaa. Enkä kyllä tykkää tavan paidan kanssa imettää, kun vatsa vilkkuu tai koko rinta täytyy pullauttaa yli. Imetän välillä puhujan roolissa seisten ja harson kanssa kikkailu on vaikeaa. Ihmiset vissiin lopettaa sen imetyksen ennen töihinpaluuta täällä, eikä vauvoja näy kaikissa ihan mahdollisissa harrastuksissa mukana kovin usein.