Turkulaiset hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiinnostunut

Vieras
Tiiättekös onko tuo länsikeskusken kirppari siellä kodin ykkösen parkkihallissa huomenna kun ei kaupatkaan ole auki enää sunnuntaisin? Tekis mieli mennä sinne jos on :)

Määkin haluaisin tietää tosta kirpparista. Ollaan ajateltu mennä sinne joskus myymään. Käykö siellä porukkaa eli kannattaako? Ainakin mää oon ymmärtänyt, että se on auki sunnuntaisin, vaikka kaupat on kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://keltaisetsivut.eniro.fi/query?what=ip&advert_code=G498048713&referring_what=cs&search_word=kirpputoreja

Ei tuo, vaan se siellä kodin anttilan parkkihallissa, mihin voi mennä vain sunnuntaisin myymään.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
on se jo huomenna! ja kuudeltahan sinne pääsee "myyjät" mut aina siellä siihen aikaan jo alkaa kauppa käydä... mennään kaverin kanssa ensi sunnuntaina myymään :D

No minäkin siis oon aikonut mennä joskus myymään. Olen vaan itse niin kokematon kirppisläinen, että en tiedä miten mun pitäis hinnoitella vaatteet. Voitko antaa esimerkkejä? Mulla pari toppapukuakin myytävänä, enkä tiedä yhtään mitä pyytää? Esim Lassien suprafill haalarit, hyväkuntoiset, hieman nukkaa polvissa? Bodyt? Paidat? Kiitos jos viitsit avittaa kokematonta. Mää en itse käy kirppiksillä, joten ei oo tietoakaan hinnoista.

Mä olin siellä myymässä joskus keväällä, äitini kanssa.
Ei oltu päästy kunnolla autosta ulos kun jo ekat ostajat oli tonkimassa laatikoita :laugh: . Mulla oli useampi loota tavaraa (lasten leluja ja tarvikkeita lähinnä, lastenvaatetta jonkin verran) ja lähdin kotiin ennen kello 11 kun kaikki oli jo myyty :xmas: . Laitoin toki alhaiset hinnat koska en halunnut tuoda mitään kotiin, mutta ihan kivan tilin sieltä sai silti.

Yhteistyössä