"Turkulainen Rose Bagheri joutui poliisin puhutteluun, koska käytti huulikiiltoa"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Aika suvaitsematonta.
"He eivät saa pukeutua miten he haluavat, eiväthän naiset edes saa laulaa siellä julkisesti. He eivät voi mennä ulos rannalle uimaan tai ottamaan aurinkoa. Kaikki tällainen on kielletty."

IsIam on vihervasemmiston ihailema uskonto.
 
vierailija
"Mielenilmaus järjestettiin tuen osoittamiseksi Iranin protesteille. Ne saivat alkunsa, kun 22-vuotias kurdinainen Mahsa Amini kuoli siveyspoliisin pidätettyä hänet väärin puetun hijab-huivin takia. "

Moni virkkoisi tuohon, että kun noudattaa sääntöjä, niin ei tule ongelmia. Minä en kuulu siihen joukkoon, mutta aika moni suomalainenkin on iloisesti valmis elämään koirana ja luopumaan vapauksistaan.
 
Hijabit ja muut rätit/kaavut tulisi vahvasti kieltää länsimaissa!
Siinä olisi hyvä statementti länneltä.👍
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Luulin että joutui Turussa poliisin puhutteluun huulikiillon takia.
Minä myös luulin samoin. Ärsyttävä klikkiotsikko.
Helsingin rautatieasemalla oli maanantaina kynttilöitä tapauksen johdosta.
Olen jonkin verran perehtynyt islamin uskontoon ja käynyt kuuntelemassa Jaakko Hämeen-Anttilan luennon.
Kristityillä on aika paljon vääriä ennakkoluuloja ko. uskonnosta.
Kristityt lahkot myös syyllistyvät älyttömiin Raamatun tulkintoihin. Minäkin olen tavallaan uskonnon uhri. Onhan näistä ollut paljon juttua pitkän aikaa.
Kulttuurit ottavat joskus reippaasti takapakkia. Ei mikään ole uutta auringon alla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Minä myös luulin samoin. Ärsyttävä klikkiotsikko.
Helsingin rautatieasemalla oli maanantaina kynttilöitä tapauksen johdosta.
Olen jonkin verran perehtynyt islamin uskontoon ja käynyt kuuntelemassa Jaakko Hämeen-Anttilan luennon.
Kristityillä on aika paljon vääriä ennakkoluuloja ko. uskonnosta.
Kristityt lahkot myös syyllistyvät älyttömiin Raamatun tulkintoihin. Minäkin olen tavallaan uskonnon uhri. Onhan näistä ollut paljon juttua pitkän aikaa.
Kulttuurit ottavat joskus reippaasti takapakkia. Ei mikään ole uutta auringon alla.
No mitä vääriä ennakkoluuloja meillä oikein on?
 
vierailija
Minä myös luulin samoin. Ärsyttävä klikkiotsikko.
Helsingin rautatieasemalla oli maanantaina kynttilöitä tapauksen johdosta.
Olen jonkin verran perehtynyt islamin uskontoon ja käynyt kuuntelemassa Jaakko Hämeen-Anttilan luennon.
Kristityillä on aika paljon vääriä ennakkoluuloja ko. uskonnosta.
Kristityt lahkot myös syyllistyvät älyttömiin Raamatun tulkintoihin. Minäkin olen tavallaan uskonnon uhri. Onhan näistä ollut paljon juttua pitkän aikaa.
Kulttuurit ottavat joskus reippaasti takapakkia. Ei mikään ole uutta auringon alla.
Jopa menit halpaan.
 
vierailija
Milläpä sitten valvot, että onko kyseessä uskonnollinen rätti vai saanko minä kristittynä käyttää kesällä huiviä päässäni, että kaljuni ei pala tai talvella, että pää ei palellu (hiukset lähti sairauden takia)? Mun käyttämät huivit muistuttaa aika paljonkin niitä muslimien päähuiveja, mutta käytän niitä vain, koska peruukin kutittaa, mutta pää pitää jollain suojata. Supisuomalainen mummoni käytti aina kirkkoon lähtiessään huvia. Onko se kielletty? Mihin vedetään raja?
 

Yhteistyössä