turku vko 12/2005

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirjami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mirjami

Jäsen
18.06.2004
118
0
16
viime viikolla ruissalossa sovittiin seuraavasta tapaamisesta, mutta mun on pakko tunnustaa etten muista oliko sovittu päivä 22. vai 23.3. mukanaolleet ilmoitelkaa! joka tapauksessa ensviikolla tavattaan taas. tarkoitus olisi tutustua eerikinkadun perhekahvilaan, joka mainostaa itseään ainakin vasaramäen neuvolan seinällä, mahtaako joku tietää paikan nimen, en ole vlopun aikana sitä kerennyt selvittää.

Sovittiin tapaamispäiväksi 22. päivä, tiistai. Mulle tosin sopii myös keskiviikko, mutta muistaakseni silloin joku oli lähdössä jo pääsiäisen viettoon. Siitä perhekahvilasta ei ole mitään tietoa. Koitan ehtiä tänään katsomaan löytyykö netistä mitään. Nyt auringonpaisteesta nauttimaan!

Moi

Minä tulen mukaan jos vaan aika on sellainen että käy. Meillä pitää vamaankin jo ens viikolla harjoitella päiväkodissa mutta ei siellä koko päivää mene. Tiedän maanantaina tarkemmin mihin aikaan minulle sopisi.
En muuten ole kuullutkaan kyseisestä kahvilasta...

T. Eila

En varmaan pääse, mutta ensi viikolla olisi kiva vielä nähdä "päiväkahvien" merkeissä. Tosin en vielä tiedä mitään ensi viikon aikatauluistakaan.
t. minna

Siispä huomenna tapaaminen klo 12, Eerikinkatu 16 C:n edessä. Mennään tutustumaan Tenavatupaan (tarkka osoite: Eerikinkatu 16 C 9). Kartan mukaan pitäisi olla Eerikinkadulla Hansakorttelia vastapäätä. Mahdollisesti sen jälkeen kahville jonnekin, riippuen siitä minkälaiseksi tämä tupa osoittautuu. Huomiseen :)

Yhteistyössä