TURKU ohoi!

• Viestiketjun aloittaja karo77
  • Ensimmäinen viesti
karo77

Olen 27vuotias, 5vuotiaan pojan äityli. Perheeseemme kuuluu myös avomieheni (28v)

Muutimme Turkuun vajaa vuosi sitten ja uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita :) . Kaipailisin siis seuraa niin pojalle, kuin itsellenikin.
Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja tavata, niin lasten kanssa, kuin ilmankin.
i
tse olen luonteeltani aika puhelias, avoin, äkkipikanenkin (
:ashamed: ), sosiaalinen jne..
Poika on ilonen, puhelias, vilkas ja energinen pakkaus. Lastesi iällä ei ole merkitystä. joten eipä muuta kun kirjotteleppa, jos kaipaatte. uusia tuttavuuksia.

Moikka!
Täällä olisi kanssa 27-vuotias äiti Turusta, mulla on 2-vuotias poika ja 4 kk ikäinen poika, uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita, joten meilalehan mulle päin, niin tutustutaan paremmin, mun osoite on katie4@luukku.com

SannaA77
Minulle saa myös mailailla..itse olen siis vuosimallia -77,aviomies -72 ja tytöt -98 ja -01 sekä masuasukki jonka olisi tarkoitus putkahtaa maailmaan piahkoin(rv35) =) vastaaminen voi siis hiukan kestää mutta yritän parhaani=)=)
sannat77@suomi24.fi

Velsheda
Hei mekin ollaan "just" n. puoli vuotta sitten muutettu Turun suunnalle. Kaverit jäivät entiseen paikkaan. Itse olen 29 ja lapset 1v. 5v. Laita mailia tulemaan kun ehdit.
Formoterol @ hotmail.com
IP: talle

Yhteistyössä