"Turku maalasi suojatien sateenkaaren väriseksi eilen – sai tänään poliisihallitukselta kehotuksen maalata sen takaisin valkoiseksi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Että mua jaksaa ärsyttää nää lokeroitujat ja sen yltiömäinen esilletuominen!
Jos on homo (hlbtiq) niin ei sitä mun mielestä tarvitse tuoda esiin ihan joka tilanteessa massiivisen suurin elein.
Esim. tuollainen laiton töhriminen saattaa homot huonoon valoon.
Eiköhän se ole tullut ihan selväksi nykyään kaikille, että on sallittua olla homo. Ei siinä ole enää mitään ihmeellistä.
Vaikuttaa sille, että vandalisoijat tahallaan etsivät konflikteja.

• Tykkää
Reactions: AivanSama ja train
Pelkkä merkki riittää suojatien merkiksi. Jäin vain miettimään miten turkulaiset talvella tajuaa suojatien kun maalauksia ei näe lumen alta?

Jos tehdään merkit tielle, niin niiden on oltava valkoisia. Ei tämä ole mikään mielipidekysymys.

Pelkkä merkki riittää suojatien merkiksi. Jäin vain miettimään miten turkulaiset talvella tajuaa suojatien kun maalauksia ei näe lumen alta?

Toisaaltaan, jos liikennemerkkejä ym. lähdetään muokkaamaan omine lupineen, niin silloinhan tuo oikeus pitäisi olla kaikilla, eikö?
Eli periaatteessa minä voisin käydä maalaamassa stop merkin pinkiksi?
Katuviivat mustiksi ym.?
Kyllähän lumi nämäkin merkit piilottaa ajoittain?

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Toisaaltaan, jos liikennemerkkejä ym. lähdetään muokkaamaan omine lupineen, niin silloinhan tuo oikeus pitäisi olla kaikilla, eikö?
Eli periaatteessa minä voisin käydä maalaamassa stop merkin pinkiksi?
Katuviivat mustiksi ym.?
Kyllähän lumi nämäkin merkit piilottaa ajoittain?
Ja persut voisivat maalata suojatiet sinikeltaisiksi. Mikä älämölö siitä olisikaan syntynyt jos niin olisi jossain tapahtunut.

Miksei voi vaikka kuntoportaat maalata?

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä