S "sss" Vieras 19.02.2013 #2 VAstavärihän on oranssi, mut en niitä laittais yhteen... mä laittaisin turkoosin kanssa pinkkiä, jos haluaa räväkän yhdistelmän
VAstavärihän on oranssi, mut en niitä laittais yhteen... mä laittaisin turkoosin kanssa pinkkiä, jos haluaa räväkän yhdistelmän
R Rohkea mutta toimii Vieras 19.02.2013 #3 Mulla on sellainen turkoosi (petrooli) villakangastakki ja sen kanssa maltillisen oranssi kaulahuivi näyttää kyllä superhyvälle.
Mulla on sellainen turkoosi (petrooli) villakangastakki ja sen kanssa maltillisen oranssi kaulahuivi näyttää kyllä superhyvälle.
S saunatonttu-sandra Vieras 19.02.2013 #5 musta sopii kaikkien värien kans, ja huom, tää vaan mun mielipide
S Señora Aktiivinen jäsen 23.05.2012 1 608 0 36 19.02.2013 #6 Mä yhdistäisin tummanruskeaan tai valkoiseen, vähän vaikea sanoa, kun ei tiedä mihin värejä on ajateltu.
Mä yhdistäisin tummanruskeaan tai valkoiseen, vähän vaikea sanoa, kun ei tiedä mihin värejä on ajateltu.
V "vieras" Vieras 19.02.2013 #7 Ostin just lapsen huoneeseen turkoosin karvalankamaton, lattia on tumma pähkinälaminaatti. Oi että on kaunis yhdistelmä. Mielestäni.
Ostin just lapsen huoneeseen turkoosin karvalankamaton, lattia on tumma pähkinälaminaatti. Oi että on kaunis yhdistelmä. Mielestäni.
T thequest Vieras 19.02.2013 #8 Meillä on valkosta, tumman ruskeaa ja turkoosia. On mielestäni kaunista. Mutta jos oikeen kontrastia ja väriä haluat niin oranssi mukaan!
Meillä on valkosta, tumman ruskeaa ja turkoosia. On mielestäni kaunista. Mutta jos oikeen kontrastia ja väriä haluat niin oranssi mukaan!