mihin sitä voisi käyttää, minulla on sitä pikari kaapissa mutta paljaaltaan se on tosi pahaa
"tumpelo" 07.08.2012 #1 mihin sitä voisi käyttää, minulla on sitä pikari kaapissa mutta paljaaltaan se on tosi pahaa
LauhkeaLehmä 07.08.2012 #3 Laita sinne marjoja, vauvansoetta, hilloa tai mistä nyt satut tykkäämään. Tai käytä ruuanlaitossa kastikkeeseen tai dippinä.
Laita sinne marjoja, vauvansoetta, hilloa tai mistä nyt satut tykkäämään. Tai käytä ruuanlaitossa kastikkeeseen tai dippinä.
astrolabe 07.08.2012 #5 Ruoanlaittoon tai kokeile vaikka sillai, että sekoitat siihen hunajaa. Moni intialainen resepti käyttää jogurttia marinadissa.
Ruoanlaittoon tai kokeile vaikka sillai, että sekoitat siihen hunajaa. Moni intialainen resepti käyttää jogurttia marinadissa.
LauhkeaLehmä 07.08.2012 #10 [QUOTE="vieras";26854088]Maistuu ihan mälliltä, hyi vittu[/QUOTE] Ja viili näyttää siltä
jaassi 07.08.2012 #11 [QUOTE="vieras";26854088]Maistuu ihan mälliltä, hyi vittu[/QUOTE] Ma en tieda milta sun miehen malli maistuu, mut jos turkkilaiselta jugurtilta ni kehottaisin miesta kaymaan suihkussa ennen suihinottoa..
[QUOTE="vieras";26854088]Maistuu ihan mälliltä, hyi vittu[/QUOTE] Ma en tieda milta sun miehen malli maistuu, mut jos turkkilaiselta jugurtilta ni kehottaisin miesta kaymaan suihkussa ennen suihinottoa..
SoulSyndicate 07.08.2012 #13 [QUOTE="tumpelo";26854053]mihin sitä voisi käyttää, minulla on sitä pikari kaapissa mutta paljaaltaan se on tosi pahaa[/QUOTE] Itse olen laittanut esim. vähän hunajaa sekaan ja vaikka banaania.
[QUOTE="tumpelo";26854053]mihin sitä voisi käyttää, minulla on sitä pikari kaapissa mutta paljaaltaan se on tosi pahaa[/QUOTE] Itse olen laittanut esim. vähän hunajaa sekaan ja vaikka banaania.
AikaKaukanaTäydellisestä 07.08.2012 #14 Tee tsatsikia eli sekoita joukkoon raastettu kurkku,pilkottua chiliä ja reilusti valkosipulia