turistaanko KUMMITUKSISTA sun muista kummajaisista näin synkän, sateisen juhannus-illan kunniaksi?

• Viestiketjun aloittaja "kaarna"
  • Ensimmäinen viesti
kaarna ap
mies tappelee grillin kanssa sontikan alla ja ipanat pomppii patjojen päällä aitassa.. itte jurnutan tällä mökissä ja on muuten hiivatin tylsää!!!!!

on tuonne rantaan muuten joku isän serkku hukkunut 60-luvulla.. mutta ei häntä taida huvittaa kummitella

Spencer Hastings
Mulla on viimeiset pari viikkoa ollu sellanen, että nään aina hämärässä/pimeässä vasemmalla "silmäkulmalla" ns. varjoihmisen. Erityisen selkeästi se näkyy vessassa ollessa suihkukaapissa ja olohuoneen sohvalla istuessa parvekkeen viereisellä nojatuolilla. Alaston mies, about mun pituinen eli 150cm. En tiedä mistä se om tullu ja miksi se lurkkaa vaan vasemmalla puolella. Tässä asunnossa ei oo koskaan aiemmim ollu mitään, kukaan sen näköinen/pituinen läheinen ei ole kuollut tms.. Ehkä mulla on vaan joku vasemmansilmänsyöpä :D

"Wieras"
Mä näin kerran valkosen hahmon joka käveli pihan poikki. Se oli jännä näky. Olin kyllä ollut yövuorossa edellisen yön ja olin väsynyt. Se vaan käveli poispäin talosta, valkea hahmo jolla oli kumisaappaat jalassa. :D

Mulla on viimeiset pari viikkoa ollu sellanen, että nään aina hämärässä/pimeässä vasemmalla "silmäkulmalla" ns. varjoihmisen. Erityisen selkeästi se näkyy vessassa ollessa suihkukaapissa ja olohuoneen sohvalla istuessa parvekkeen viereisellä nojatuolilla. Alaston mies, about mun pituinen eli 150cm. En tiedä mistä se om tullu ja miksi se lurkkaa vaan vasemmalla puolella. Tässä asunnossa ei oo koskaan aiemmim ollu mitään, kukaan sen näköinen/pituinen läheinen ei ole kuollut tms.. Ehkä mulla on vaan joku vasemmansilmänsyöpä :D
kun muutimme miehen kanssa yhteen, edelliseen asuntoomme katsoin usein telkkaria myöhään yöhön miehen ollessa yövuorossa (lapsia ei ei vielä ollut). tuolloin näin monta kuukautta sivusilmällä eteisessä varjomaisen hahmon, joka pyrki vessaa kohti... tiedä sitten, mikä hitto se oli!

samoin kerran näin unta odotellessa seinän vieressä hupullisen kaapuun pukeutuneen hahmon, joka siirtyi lähemmäs aina kun suljin silmät ajatellen "ei siinä mitään ole". luulin jo, että nyt meikäläistä tultiin hakemaan..

Viimeksi muokattu:
"Outolintu"
Useat sukulaiset ovat "vierailleet" luonani heti kuolemansa jälkeen. Jo pienenä tyttönä tiesin, että isä on kuollut. Poliisit tulivat kertomaan onnettomuudesta ja äitini oli aivan kauhuissaan, kun olin jo aiemmin kertonut hänelle isän kuolleen sillä tavalla. Pari vuotta sen jälkeen kuoli mummoni ja hän kävi myös hyvästelemässä. Vartin päästä siitä soi puhelin ja sairaalasta soitettiin. Nämä olivat ensimmäiset, mutta eivät viimeiset kokemukseni. Outoa, mutta kummallisen rauhoittavaa.

"huiskis"
Näin kerran anopin kävelevän pihan poikki. Se oli jännä näky. Olin kyllä ollut edellisen yön ja olin väsy. Se puri mua kaulaan ja sen jälkeen en ole nähnyt itseäni peilistä.

"Minä vain"
Minä olen varma, että minun kerrostaloyksiön suihkun seinän takana on salainen huone, jossa on kuolleita ruumiita ja kummituksia. Toivottavasti tämä viesti ei manaa niitä sieltä esiin.

[QUOTE="huiskis";30021920]Näin kerran anopin kävelevän pihan poikki. Se oli jännä näky. Olin kyllä ollut edellisen yön ja olin väsy. Se puri mua kaulaan ja sen jälkeen en ole nähnyt itseäni peilistä.[/QUOTE]

:LOL: Nauran ihan ihan hulluna tälle :LOL:

Yhteistyössä