V
vieras
Vieras
No niin... Meillä 2 lasta alle 3v. Rahallisesti eletään "normaalia" elämää, on asuntolaina jne. Ei tiukkaa mut ei leveääkään. Rukaa on ja puhtaat ehjät vaatteet kaikilla, osa uusia, osa kirppikseltä. No nyt kun käydään kylässä kaveriperheiden luona joissa samanikäsiä lapsia, niin mulla iskee jokin, olkoon kateus tai huono omatunto tai paha mieli lasten puolesta. Syystä että muiden lapsilla tuntuu olevan niin paljon lelua ja tavaraa, että mitään eivät voisi enää kaivata saati tarvita. Meidän lapsilla tosi vähän ja aina kun sitten kylässä ollaan, ovat noista muiden leluista ihan täpinöissä. Eivät onneksi osaa vielä kovasti samoja juttuja vaatia, mut mulla ulee olo että pitäs meilläkin olla kun sillä ja silläkin on. Miten mä tän nyt selittäisin.. Näiltä muiltakaan lapsilta ei siis puutu vanhempien aikaa, sen lisäksi vaan tulee tuo leluvuori. Eivätkä ole sen rikkaampia kuin mekään. Voiko tälle mun kateudelle ja pahalle mielelle jotain tehdä vai pitääkö sille jotain tehdä? Tulee olo että meidän lapsiparat jää jostain vaille kun ei ole 3v mennessä huone täynnä kaikkea mahdollista mitä ton ikäselle on olemassa.