TurhisG: Pystytkö nuolaisemaan kyynärpäätäsi? :D

Mä pysty :D Syynä ei suinkaan valtavan pitkä kieli vaan yliliikkuvat nivelet.




Tuli vaan tällanen turhis mieleen ku miehen kans tossa muisteltiin sitä ku yks sen kaveri tohkeissaan selitti ku oli Tiede -lehdestä lukenu se olevan ihmiselle fyysisesti mahdotonta. No pakkohan se kokeilla on.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22168801:
Oon pystynyt, oli pakko teininä kokeilla joskus kun luin netistä jotain randomfaktoja. :xmas: Oon varmaan vaan jäykistynyt liikaa kun en enää taivu.
Kyl mäkin viel taivun että tossa onnistun mut ny ei viiti ees testaa vaikka toi äijäki kyseli et vieläkö onnistuu, niskalihakset niin jumissa et ne vetää kramppiin samantien..
 
"poikia3"
Mä saan kans ja jalan pään taakse. Mut en aio kokeilla, en jaksa äijää sit huudella tuolta yläkerrasta avuks ku pitäs koipi saada takas alas.. :LOL:
Mun keskimmäinen pistää molemmat jalat niskan taakse ja kävelee sitten käsillään, tosi notkea tapaus. Varpaat meillä saa suuhunsa kaikki miestä lukuunottamatta. Mut kieli ei ylttänyt kyynärpäähän kellään, pikkusen nauratti kun itseään tässä taivutteli. Mulla on ylinotkea selkä, ja se ei auta tossa hommassa. Kädet menee lattiaa hetkessä ja kämmenet vielä jalan alle, käsivarret jää vielä koukkuun, kun polvet suorana taivuttaa.

Ongelma sitten onkin, että miten pirussa venyttää kipeää selkää.
 
[QUOTE="vieras";22169009]Pystyn :) Et siis ole ainut, meitä on muitakin![/QUOTE]

JEEEEE!!! Mä oon aikasemmin pariin muuhun ihmiseen törmänny jotka kans on samaan pystyny. Yleensä se päättyy vaan siihen että tyypit epäuskosena tuijottaa kyynärpäätään ja kattoo mua et :O :LOL:
 
[QUOTE="poikia3";22169010]Mun keskimmäinen pistää molemmat jalat niskan taakse ja kävelee sitten käsillään, tosi notkea tapaus. Varpaat meillä saa suuhunsa kaikki miestä lukuunottamatta. Mut kieli ei ylttänyt kyynärpäähän kellään, pikkusen nauratti kun itseään tässä taivutteli. Mulla on ylinotkea selkä, ja se ei auta tossa hommassa. Kädet menee lattiaa hetkessä ja kämmenet vielä jalan alle, käsivarret jää vielä koukkuun, kun polvet suorana taivuttaa.

Ongelma sitten onkin, että miten pirussa venyttää kipeää selkää.[/QUOTE]

Sama ongelma se on täällä, mulla penskana meni kämmenet pitkälle kantapäiden taakse maahan. Nyt menee "enää" jalkojen vierelle niin että koko kämmen on lattiassa. Ja ongelmahan täs just on se että mites ihmees venytellä sit sitä kipeetä selkää ku se taipuu joka suuntaan miten vaan..

Ai niin, mun velipuoli mahtu pitkänäkin teininä sellaseen vanhan kirjahyllyn alakaappiin Se oli ku spagettia se jätkä, törkeen hauska näky
 

Yhteistyössä