*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Tultiin tänään reissusta kotiin... Puolimatkassa pysähdyttiin syömässä... Ennen matkan jatkumista käytiin vielä vessareissulla... Mua vastaan tuli mies ja rupesin kattoo että hitto kun on tutun näkönen ja jäin miettimään että ei se millän voi olla se jota luulen... Sitten naisten vessasta tulee nainen (yllättäen :laugh: ) ja tajusin että jumankekka kyllähän se mies sitten oli se joksi häntä luulinkin...
Kyseessä siis miun entinen opettaja pariskunta (mies oli enkun sijaisena kun olin yläasteella ja nainen ruotsin sijaisena lukiossa )... Ollaan nähty viimeks vuonna miekka ja kirves (no okei, ehkä neljä viis vuotta sitten pikasesti )... Vähänkö oli siis ihana nähdä... Hetken aikaa siinä turistiin ja jatkettiin sitten matkaa tahoillamme...
Mutta tuli kyllä hyvä mieli... Miten voikin käydä tuollanen tuuri että ihan ohimennen törmättiin... Aivan ihanaa...

:D

Mäkin törmäsin lauantaina töissä yläasteen opettajaan.Noin 18v sitten ollut yläasteella. :)
Molemmat vilkuiltiin toisiamme ja mietin että jostain on tutun näköinen.Ja olihan se.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie en jostain syystä tykkää nähdä opettajiani koulun ulkopuolella(kaan)..

Mie taas tykkään... Mä taisin olla vähän sellai opettajien lellikki tai siis miten sen selittäisin.. Tykkäsin aina kaikista opettajista tai ainkain suurimmasta osasta :D Ja yläasteen jälkeen kirjottelin kirjeitä muutaman kanssa *joo outo olen* Ja tämä enkun sijainen kuulu niihin ja myöhemmin myös tää ruotsin sijainen, sain vasta myöhemmin tietää että ovat pariskunta :) Tai siis sen jälkeen kun sain tietää niin kirjeen kirjottaminen suuntautu sille naiselle... Nyt ei olla muutamaan vuoteen kirjoteltu... Voiskin taas vaikka kirjottaa, onhan tässä tapahtunu kaikkee...

Yhteistyössä