O
olen liian vanha äidiksi
Vieras
Meidän äitimme on ollut aina hiukan erikoinen persoona.
No kuitenkin,tänään vuorossamme IKÄ kysymys :/
Eli jotakin tuli minun iästäni juttua (liekö lähestyvät synttärini)
No tunnustan että täytän 32v niin äitini tokaisi siihen
'kun nyt sinäkin olet jo neljälläkymmenellä'
ja puhui minusta uodossa kun olisin jo 40vuotias
(liittyen taas siihen että olen raskaana ja hänestä liian vanha )
Siskostani joka on 25v hän puhuu että on kolmekymmentä,
no äitimme taas on aina ollut sitä mieltä että itse hän on ikinuori ja me muut vanhennutaan
Sanoin sitten että hänellä ei paljon ole varaa sanoa meidän iästämme mitään sillä itse on kuitenkin kuudellakymmenellä ja edelleen ei ota virheistään opikseen,
äiti taas kimpaantu ja sanoi että ei ole likellekään 60vuotta sillä hän on vasta 58vuotias.
Oikeesti ottaa vaan niin kupoliin kun me muut vanhetaan jopa likemmä 10 vuotta mutta jos samaa yleistät hänen ikäänsä muutaman lisävuoden siihen tuoden niin heti vedetään herneet nekkuun
No kuitenkin,tänään vuorossamme IKÄ kysymys :/
Eli jotakin tuli minun iästäni juttua (liekö lähestyvät synttärini)
No tunnustan että täytän 32v niin äitini tokaisi siihen
'kun nyt sinäkin olet jo neljälläkymmenellä'
ja puhui minusta uodossa kun olisin jo 40vuotias
(liittyen taas siihen että olen raskaana ja hänestä liian vanha )
Siskostani joka on 25v hän puhuu että on kolmekymmentä,
no äitimme taas on aina ollut sitä mieltä että itse hän on ikinuori ja me muut vanhennutaan
Sanoin sitten että hänellä ei paljon ole varaa sanoa meidän iästämme mitään sillä itse on kuitenkin kuudellakymmenellä ja edelleen ei ota virheistään opikseen,
äiti taas kimpaantu ja sanoi että ei ole likellekään 60vuotta sillä hän on vasta 58vuotias.
Oikeesti ottaa vaan niin kupoliin kun me muut vanhetaan jopa likemmä 10 vuotta mutta jos samaa yleistät hänen ikäänsä muutaman lisävuoden siihen tuoden niin heti vedetään herneet nekkuun