Turhis, mutta kerron kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiliini

Vieras
Meidän makkarissa on ihana vanhan viinan ja valkosipulin "tuoksu"...Hyi hitto! Mies oli eilen työpaikan syömingeissä ja viihteellä.
Onneks pääsen illaksi töihin....

Juuh, tuttu haju, ne harvat kerrat kun meillä mies käy viihteellä niin se käy aina kotiin tullessa pizzaluukun kautta ja hkee jonkun supervalkosipulipitsan ja haju on sitten sen mukainen aamulla :x Paitsi että mä ajan sen kyllä yleensä sohvalle nukkumaan silloin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Juuh, tuttu haju, ne harvat kerrat kun meillä mies käy viihteellä niin se käy aina kotiin tullessa pizzaluukun kautta ja hkee jonkun supervalkosipulipitsan ja haju on sitten sen mukainen aamulla :x Paitsi että mä ajan sen kyllä yleensä sohvalle nukkumaan silloin :saint:

Joo, mäkin "asensin" ukon sohvalle nukkumaan yöllä, mutta aamulla tuli viereen ja pakko oli nousta ylös..
Nyt makkarin tuuletus käynnissä.

Se onkin hieno tuoksuyhdistelmä :x

Olin raskaana kun olimme menossa naimisiin ja kaverit piti miehelle polttarit. Joskus aamuyöstä umpihumalainen haiseva mies kotiutui, ja kömpi viereeni. Tuli pikkasen huono olo... kun siirryin muualle nukkumaan, sängyn pohjalta kuului surkeaa soperrusta "et sä rakasta mua enää?" :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No kerrankos sitä. Jos ei nyt ihan jokaviikonloppuista ole.

No ei luojan kiitos. Kyllä ihan harvemmin käy, mutta en ymmärrä miks pitää heti koko vuoden eestä kitata kerralla. Se on se ilmainen viina kai....

Yhteistyössä