Turhis, mutta harmittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuolle ei anna mittään!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuolle ei anna mittään!;22894038:
keittiönoita: En mä sanonukaan että ei saa ostaa. Totesin vaan "vieraalle" että paapoo ja ostaa vaatteita. Mua ei pätkäkään häiritse että anoppi ostaa pojalleen vaatteita. Lähinnä ehkä huvittaa. Ja lähinnä se mun miestä häiritsee koska äitinsä ostamat vaatteet ovat hieman pappatyylisiä hänen makuunsa. :d anoppi kun ostaa periaatteella paita omalle miehelle ja toinen samanlainen pojalle, joka on 40v nuorempi...

ja juurikin noin, että siinä vaiheessa kun lapsella on oma perhe, niin ehkä ne vaateostokset vois rajottaa niihin syntymäpäiviin ja jouluihin. :)
mä en haluuuuuu!!!! :d :d

Ja vielä: siitähän tässä alunperin juuri oli kyse, että eivät koskaan tuo MINULLE mitään. Mulle kelpais vaikka se 5kg peruna ja porkkana pussi ja niin kelpais koko perheelle!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuolle ei anna mittään!;22894060:
Ja vielä: siitähän tässä alunperin juuri oli kyse, että eivät koskaan tuo MINULLE mitään. Mulle kelpais vaikka se 5kg peruna ja porkkana pussi ja niin kelpais koko perheelle!
Ton mä ymmärrän hyvin. Siksi tuonne jo aluksi laitoinkin, että jos anoppisi ei keksi mitään tuotavaa sinulle, niin voisi kysyä pojaltaan. Ja jos miehesikään ei tiedä, niin hän voi varmasti kysyä asiaa sinulta. Mulla on tuo nuoripari vasta muuttamassa saman katon alle, mutta vaikka tytön tuleva puoliso ei kuulemma mitään tarvitse (esim kun oli kyse joululahjoista), niin en mä sitä tarvetta kysykään vaan mistä hän tykkää. Ja jos tuolla pojallani on joskus vaimo, joka myöskään "ei mitään tarvitse", niin poikani saa luvan selvittää sen, mistä hänen vaimonsa tykkää.

Keittiönoita: kuulostat kivalta ja järkevältä anopilta. :) Olen ihan varma, että oma anoppinikin tietää mistä tykkään, ollaanhan tässä jo vuosia nokikkain oltu. ;) Kun minäkin tiedän mistä hän tykkää.

Meillä anoppi ostelee hurjat määrät tavaraa tytölle, aina kun nähdään on joku lelu tai vaate ostettu. Mies saa työhanskat, sukkia, oodekoloknea, lempisuklaataan tai pulla pussin. Kerran kysyin kun käytiin ja "tuliaiset" jaettu

"JAA ENKMÄÄ SAA MITTÄÄN??"

johan oli ens kerralla MUN lempi kakku pöydässä ja sen jälkeen pussilakanasetti MUN lempiväriseni.

Hitto, jos kerta ostellaan ni sillon ostellaan kaikille. Nih.

Yhteistyössä