T
Tuolle ei anna mittään!
Vieras
Mites teillä muilla, jos appivanhemmat tuo teille jotain, tuovatko koko perheelle, vai jäättekö te ilman?
Meillä siis AINA näin: ostaavat millon mitäkin lapsille ja pojalleen, mut minä en saa koskaan mitään!
Ostelevat "lahjoja" muullonkin kuin merkkipäivinä, ilman mitään erityistä syytä, ovat vaan saattaneet nähdä jotain kivaa mistä lapsenlapset tai oma poika vois tykätä/tarvita. Nytkin toivat lapsille muumilasit ja mun miehelle jonkun kampaamo shampoon, luulin ensin että se on mulle, ehdin oikein ilahtua, mutta sitten oikein erikseen sanoivat että se on heidän pojalle. Oisko ihan kamalaa tuoda mulle vaikka se kukkapuska tai kahvipaketti tai keksipaketti, kun kerta muillekin tuodaan jotain?!? En sillä, että olisin heidän lahjusten perään, mutta ihan vaan periaatteesta! Miks ei sit vois tuoda jotain sellasta joka ilahduttaa koko perhettä? Tai tuoda vain lapsille? Tai olla tuomatta mitään? Miksi se yksi aina unohdetaan? Olkoonkin niin etten ole heille mitään sukua, mutta minä tätä taloa huushollaan, pidän huolen heidän lapsestaan ja heidän lapsen lapsista. Ja minä heitä kahvitan kun täällä käyvät. Harmittaa vaan... 
Meillä siis AINA näin: ostaavat millon mitäkin lapsille ja pojalleen, mut minä en saa koskaan mitään!