Jatkuva kuvotus päällä, eikä oikeen mikään ruoka maistu. Mietin koko ajan, mikä ruoka inhottaisi vähiten, mutta alkaa ideat loppua. Olisiko ideoita, mitä voisi syödä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Joku ihana kasvispiirakka ja salaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Joku ihana kasvispiirakka ja salaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja SusieQ:Salaattia ja kylmiä hedelmiä - Tyyliin mandariiniä, nektariinia, ananasta, persikkaa. Niin ja vaikka purkista omassa mehussaan, niin ei oo niin makeita.
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:Pitänee vielä miettiä, mitä ruokaa laittaisi, mutta hedelmäsalaatilla ja ananaksella pärjää ainakin jonkin aikaa. Pelottaa vaan hemoglobiinin lasku, kun ei oikeen lihaa ole saanut alas pitkään aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:Pitänee vielä miettiä, mitä ruokaa laittaisi, mutta hedelmäsalaatilla ja ananaksella pärjää ainakin jonkin aikaa. Pelottaa vaan hemoglobiinin lasku, kun ei oikeen lihaa ole saanut alas pitkään aikaan.
Eikös kaikki vihreä sisällä rautaa, ellen väärin muista? Kannattaa googlettaa. Ja synnytyksen jälkeen, kun hemoglobiinini oli alhaalla ja saan rautalääkkeistä vain pahoinvointia, niin anoppi juotti minulle litrakaupalla mustaherukkamehua. Kaurapuuro ja c-vitamiini (esim tuoremehu) nistavat myös hemoglobiinia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistathan sitten ettei kahvia (jos juot) ruuan jälkeen, vähentää raudan imeytymistä jopa 80%. Itse syön raejuustoa kun ei ole ruokahalua, siihen sekan vaikka pussi maissi-herne-paprikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Maustamaton jugurtti ja piimä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistathan sitten ettei kahvia (jos juot) ruuan jälkeen, vähentää raudan imeytymistä jopa 80%. Itse syön raejuustoa kun ei ole ruokahalua, siihen sekan vaikka pussi maissi-herne-paprikaa.