Turhauttavaa

• Viestiketjun aloittaja Nikittä
  • Ensimmäinen viesti
Nikittä
Ottaa pannuun. Mies lupasi hoitaa lasta tän illan, oli sitten ensimmäinen syntymän jälkeen(lapsi 6 kk). No, oltiin miehen siskon luona ja mies alkoi nappailemaan ja nappailemaan ja nappailemaan. Enhän itse sitten voinut mitään ottaa, kun mies aikamoisessa känässä. En tiedä, turhauttavaa tää että luvataan mutta ei vastuuta kanneta. Mutta hyvä että itse järki pelaa, ja vauva voi hyvin.
Väsyttää tää, on vaan nyt pistettävä kova kovaa vasten. Joko tai...
Anteex tää purku, mutta en voi itellenikään myöntää että ei mieheen voi luottaa! Nyyh... :'(

Niin juu, ja me ollaan väkivaltasia. Nämä on taas näitä, älä ap välitä tuollaisista kommenteista.

Oletko yrittänyt puhua miehen kanssa? Rauhassa mutta vakavasti? Kertonut mitä toivoisit asian suhteen? Kurjan kuuloinen tilanne.. :/

Nikittä
Puhuttu onkin tässä. Mies myöntää, että oli ajattelematon. Mutta innostui vaan, kun muutkin juhli (muut lapsettomia) vaikkei se mikään selitys olekaan.
Tänään äitiä on sit hemmoteltu ja luvassa on muutakin kivaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 20:33 Nikittä kirjoitti:
Puhuttu onkin tässä. Mies myöntää, että oli ajattelematon. Mutta innostui vaan, kun muutkin juhli (muut lapsettomia) vaikkei se mikään selitys olekaan.
Tänään äitiä on sit hemmoteltu ja luvassa on muutakin kivaa.
No hyvä että edes ymmärtää oman virheensä. Kyllä se siitä paremmaksi muuttuu, luulen minä! =)

Mrs Bean
Ei mies HOIDA lasta, samaan perheeseenhän te kaikki kuulutte. Ethän sinäkään HOIDA lasta...
Lastenhoitaja palkataan HOITAMAAN lasta...

Sori, tää on mun mielipide, nään aina punaista kun puhutaan miehen lapsen hoitamisesta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 07:01 Mrs Bean kirjoitti:
Ei mies HOIDA lasta, samaan perheeseenhän te kaikki kuulutte. Ethän sinäkään HOIDA lasta...

Sori, tää on mun mielipide, nään aina punaista kun puhutaan miehen lapsen hoitamisesta...
Äh, kyllä molemmat meillä ainaskin lasta hoitaa. Mikä muu olisi parempi sana sitä kuvaamaan?

merelle
\

no ohhoh, yhdestä sana valinnasta nostat meteliä :headwall: :headwall:

andriana
Ei saa liian kapeasti ymmärtää tuota sanaa hoitaa. Sillä tarkoitetaan paljon. Se pitää sisällään sen ihan käytännön hoitamispuolen plus rakastamisen yms...

Tsemppiä sinne parisuhteeseen. Mies joka ymmärtää ja vielä myöntää vireheensä ei oo mikään turha mies!

sama täällä
Tuttu tilanne. Esikoinen 4,5 v ja kuopus 1,5 v, ja nyt vasta pääsin ensimmäistä kertaa iltaa juhlimaan. Syötettyä ensin lapset, ja pestyä heidät.Kyllä meillä on lapset ja koti äidin vastuulla, ja niissä asioissa isä on hyvin harvoin vieraileva tähti. :flower:

\

meillä ainakin mies nimenomaan hoitaa lasta. me ollaan sovittu että mies hoitaa kunnialla koulunsa loppuun ja minä huolehdin vauvasta. Kuitenkin välillä kun pyydän niin mies jää kotiin hoitamaan vauvaa.

Mrs Bean
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2004 klo 18:53 sama täällä kirjoitti:
Tuttu tilanne. Esikoinen 4,5 v ja kuopus 1,5 v, ja nyt vasta pääsin ensimmäistä kertaa iltaa juhlimaan. Syötettyä ensin lapset, ja pestyä heidät.Kyllä meillä on lapset ja koti äidin vastuulla, ja niissä asioissa isä on hyvin harvoin vieraileva tähti. :flower:
Just tätä meinasin, että miksi mies on kuin "vieraileva hoitaja"? Jos kumpikin on kantanut kortensa kekoon perheen perustamisen suhteen (ei se yksin taida onnistua???) niin miksei sitten kotityötkin ole kummankin vastuulla?

Sana hoitaminen kalskahtaa mun korvaan pahalle, koska mä nään heti sen mielikuvan, että isä "vahtii" lapsia ja kun äiti kotiutuu menoistaan niin vastuu siirtyy heti hänelle...

Ja niinku tuossa aiemmin jo sanoin, että tää on mun mielipide! :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 06:52 Mrs Bean kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2004 klo 18:53 sama täällä kirjoitti:
Just tätä meinasin, että miksi mies on kuin "vieraileva hoitaja"? Jos kumpikin on kantanut kortensa kekoon perheen perustamisen suhteen (ei se yksin taida onnistua???) niin miksei sitten kotityötkin ole kummankin vastuulla?

Sana hoitaminen kalskahtaa mun korvaan pahalle, koska mä nään heti sen mielikuvan, että isä "vahtii" lapsia ja kun äiti kotiutuu menoistaan niin vastuu siirtyy heti hänelle...

Ja niinku tuossa aiemmin jo sanoin, että tää on mun mielipide! :wave: :wave:
No, ehkäpä koska jomman kumman on lähestulkoon pakko käydä töissä (mellä lapsen isän) ja toinen taas on kotona lapsen kanssa aina. Ja vaikka olenkotona, hoidan lasta itsekin. Mies hoitaa, jos minä haluan johonkin lähteä tai on paikalla ylipäätään.

Mulla sitten tossa suhteessa varmaan poikkeuksellinen mies, kun viettää aikaa lasten kanssa ihan vapaaehtoisesti, vaikka onkin pitkiä päiviä töissä. Ottaa kyllä ihan pyytämättä lapsia mukaansa jos jonnekkin asioilleen lähtee ja jopa nauttii siitä, että saa olla lasten kanssa itsekseenkin ja tehdä niitä niiden omia juttuja.
Toki joudun minäkin etukäteen kysymään pystyykö olemaan kotona tai tulemaan aikaisemmin /menemään myöhemmin jos minulla jotain juttuja on, mutta ei meillä kyllä vaihdu mitään vahtivuoroja kun toinen tulee kotiin, ihan yhdessä annetaan ruokia, iltapalat tekee se joka just sillon ehtii paremmin, molemmat huolehtii, että hampaat on pesty ja pyjamat puettu, huone siivottu, minä kyllä useimmiten luen iltasadun, mutta pidän siitä itsekkin ja jotkut asiat vaan menee tietyllä tavalla, ilman mitään pakkoa tai sopimusta, sitten kun toinen tekeekin jonkun asian, niin ompa mukava kun tulikin vaihtelua välillä.
Muksutkin nauttii, kun joku muu kuin äiti lukee välillä iltasadun.

Yhteistyössä