Turhauttaa ja jopa vähän ärsyttää tämä tilanne. ( Työelämästä avautumista )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmäkö

Vieras
Turhauttaa tosi paljon tämä homma! Olen nyt toistavuotta seurannut tilannetta ja tuntuu niin hölmöltä.
Teen sijaisuuksia ja keikkoja. Olen siis tarvittaessa töihin kutsuttava ja määräaikanen.
Työpaikassa on vakituisena työntekijänä hyvillä tunneilla ihminen joka on jatkuvaan saikulla, ei hoida töitään kunnolla. Siis täysin vailla motivaatiota koko hommaan.
Hitto, mulla olisi motivaatiota, halua ja osaamista. Mutta tuntuu niin turhalta tehdä hommansa hyvin kun ei saa mitään pysyvää.
Siis mä paikkailen tän vakkarin virheitä ja teen hänelle kuuluvia töitä.
Mä taidan olla vaan kynnysmatto. Hmmmp :/

Ymmärrän täysin,elin itse samanlaisia määräaikaisia sijaisuuksia tehden kymmenen vuotta ja kyllä pänni välillä rankasti.Ei ollut palkallisia lomia ja muita etuuksia mitä vakkariväellä ja tuntui että osa osasi "hyväksikäyttää"tilannetta. Sitten olin 4 vuotta kotona,tein pari lasta.Onnekseni sain heti töitä kun oli aika palata työelämään ja sain pomokseni ihmisen joka huomasi että minustahan kannattaa pitää kiinni hyvänä työntekijänä.
Toivottavasti sinulla käy yhtä onnekkaasti. Ymmärrän turhautumisesi ja toivotan voimia.

Yhteistyössä