O
"ompppu"
Vieras
kiva, ku mun taaperon isä lupas huhtikuun lopussa, että aikoo äitienpäivälahjaksi sitten laittaa mun auton kuntoon ja jopa katsastaakin sen. no äitienpäivänä se ei tullut kylään ja sitte se loukkas selkänsä pahasti toukokuussa, joten itse sanoin, että laitat kuntoon sen auton sitte kesäkuussa. no nyt on jo yli heinäkuun puolenvälin ja katsastuspäivä lähenee parin viikon sisällä, eikä taaperon isä oo sanallakaan vihjaissu asian hyväksi, joten vein auton korjaamolle. sieltä onkin tulossa sitten monen sadan euron lasku.
ärsyttää että sen piti luvata jotain tommosta, kun ei kerran näytä pystyvän pitämään lupaustaan. eihän me tosin olla pahemmin muutenkaan oltu tekemisissä, emme siis asu yhdessä emmekä edes seurustele keskenämme. olen virallisesti taaperon yh.
ärsyttää että sen piti luvata jotain tommosta, kun ei kerran näytä pystyvän pitämään lupaustaan. eihän me tosin olla pahemmin muutenkaan oltu tekemisissä, emme siis asu yhdessä emmekä edes seurustele keskenämme. olen virallisesti taaperon yh.