*turhake*

Samat on tunnelmat. Ei millään saa ittestään irti, että lähtis tonne auringonpaisteeseen. Alotuksetkin aika tylsiä nyt täällä...ei jaksa lukea niitä. Söisköhän jotain? Mutta kun ei oo mitään hyvää mupellettavaakaan.

Ja mua niin väsyttäis mut ei millään kehtais mennä päikkäreille ku aurinko paistaa noin nätisti. Arvatkaapa paistaako se sitten jos lähdenkin ulos? No ei tietenkään, pilveenhän se painuu! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Ja mua niin väsyttäis mut ei millään kehtais mennä päikkäreille ku aurinko paistaa noin nätisti. Arvatkaapa paistaako se sitten jos lähdenkin ulos? No ei tietenkään, pilveenhän se painuu! :kieh:

mun piti viedä pyykit ulos kuivumaan mutta heti ku tyhjensin pyykkitelineen ja laitoin se tuohon odottamaan niin meni pilveen. kiva :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
mun piti viedä pyykit ulos kuivumaan mutta heti ku tyhjensin pyykkitelineen ja laitoin se tuohon odottamaan niin meni pilveen. kiva :headwall:

No mutta sait kuitenkin pyykkiä pestyä. Mä pakotin itteni huuhtasemaan tuttipullon, ei mikään huvita.

Mä en jaksais mennä pump-tunnille, mut mies on päättänyt mut sinne kuskata ja appi on hälytetty lastenvahdiksi ja kyysäämään mut tunnilta kotiin... Meinaako ne että mä oisin laiska ilman pientä pakottamista??? :o :whistle:

Yhteistyössä