Turhaan ostin geishakuulat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarkoitatko näitä? =) http://www.instru.fi/hyvaolo/mittari-019.php

Vaikuttavat ihan kivalta, tosin ei tuostakaan saa selvää kuinka isot ovat ja mitä kokoa. Lisäksi tuo sauma vähän hämää kun ilmeisesti nimenomaan ei saisi olla mitään saumoja että olisivat hygieeniset.

Voisin kyllä kokeilla noita vielä, vaikka hieman pelottaa se kun oli niin kamalat ottaa pois (se imukuppiefekti).

joo, just noita. itse en ole kokeillut, mutta ilmeisesti noiden läpimitta on suunnilleen 3cm, ja noita painojahan saa tonne lisättyä.

No, nämä olisi 2,5 cm http://www.seksiverkkokauppa.com/product_details.php?p=5236
mutta niissä ei ole kuulia sisällä.

Ehkäpä nuo lasiset, tai sitten jos apteekissa on hyvät :)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Laitappaa ap kunnolla liukkaria, niin on haastetta-- Sillon ne lihakset treeanutuu!!

Ei noihin kai oikein enempää saa laitettua mitä laitoin ekalla kerralla :) Ihan peri tippaa ei auttanut edes niin että olisin saanut ne sisään :( Mutta kiitos silti :)

Alkuperäinen kirjoittaja tota joo:
Siis mitä väliä onko saumoja vai ei, nehän pestään ja puhdistetaan käytön jälkeen! Mulla on noi instrun pallot, on hyvät ja myöskin puhdistus aine niille.

no on sillä väliä sen verran, että on myös sellasia huonoja myynnissä, joita ei saa puhdistettua. ja jokuhan tossa valitteli saumojen tuntuvan inhottavilta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja tota joo:
Siis mitä väliä onko saumoja vai ei, nehän pestään ja puhdistetaan käytön jälkeen! Mulla on noi instrun pallot, on hyvät ja myöskin puhdistus aine niille.

no on sillä väliä sen verran, että on myös sellasia huonoja myynnissä, joita ei saa puhdistettua. ja jokuhan tossa valitteli saumojen tuntuvan inhottavilta.

No noissa instrun palloissa ei saumat tunnu, on hyvät ja laadukkaat. Hinta muistaakseni 50 e. Seksiliikkeiden parin euron palloissa varamsti tuntuukin. Ja noi instrun on myäs helppo puhdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
No noissa instrun palloissa ei saumat tunnu, on hyvät ja laadukkaat. Hinta muistaakseni 50 e. Seksiliikkeiden parin euron palloissa varamsti tuntuukin. Ja noi instrun on myäs helppo puhdistaa.

jep, niin kirjoitinkin :)

Yhteistyössä