V
viivi
Vieras
Jaahas meillä näköjään vähän vanhakantainen systeemi työpaikalla (aloitin maanantaina sijaisena) ja nyt tullut juuri auki paikkoja siihen hommaan mistä sijaisuuden sain. No tokihan sitä pitää hakea, vaikka paikkaa on miljuuna muutakin hakemassa. Ulkoisessa haussa on pari paikkaa ja samoin sisäisessä. mut ilmeisesti (ainakaan en mistään sisäisestä verkosta löytänyt) mitään plankettia tms. et olisi voinut joko a) verkossa täyttää tai b) printata jonkun valmiin hakemuksen, eli siis vaihtoehdoksi jää c) kirjoittaa itse hakemus ja laittaa se sitten eteenpäin. Mut mitäs kaikkea mä nyt kirjottelenkaan?!?
Todistukset jne on jo kopioituna joten niitä ei tarvitse. Vielä vaikea kehua omaa osaamista kun se on aika heikkoa ja perehdytys hommaan menossa. Hmm.. Mut sitten työkiertoa suositaan ja mulle vähän on tarjottu tiettyä pientä vastuualuetta johon mielellään tartun.. onkohan se sitten hyvä vai huono, jos vastuuelue on niin kierto ei onnistu, mutta taas toisaalta tuo vastuualue voisi osoittaa kiinnostuneisutta.. joo on tää taas hanakalaa
Todistukset jne on jo kopioituna joten niitä ei tarvitse. Vielä vaikea kehua omaa osaamista kun se on aika heikkoa ja perehdytys hommaan menossa. Hmm.. Mut sitten työkiertoa suositaan ja mulle vähän on tarjottu tiettyä pientä vastuualuetta johon mielellään tartun.. onkohan se sitten hyvä vai huono, jos vastuuelue on niin kierto ei onnistu, mutta taas toisaalta tuo vastuualue voisi osoittaa kiinnostuneisutta.. joo on tää taas hanakalaa