Turha vaippojen käyttö

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hih Hih mä olen kanssa vaippa "pervo"

Itellä alkoi kanssa mielenkiinto vaippoihin lisääntyä pikkuhiljaa aina vaan enemmän.
Ensin mietin ettei kukaan muu tämmöistä ajattele ja että olen ainoa jota vaipat kiehtoo.
Sitten tein guuggeliin hakuja ja huomasin et tsiisus vaippafetissihän on tedollisuudessa
isompi, kuin mitä olin osannut kuvitella. Sitten vaan kävin eri foorumeilla lukemassa ja keskustelemassa aiheesta,
kunnes uskalsin hankkia ensimmäiset vaipat (tena ilmaisnäyte) ja kokeilla niitä. Vatsa kippurallalla odottelin
vaippojen saapumista. Sitä tunnetta en unohda, kun ne ensimmäistä kertaa jalkaani puin. Siitä ei sitten olekkaan ollut paluuta. Vaipat on jääny elämääni. Joskus käytän tiheemmin ja joskus harvemmin. Kesällä vaippailu on aina vähän vähäisempää, kuin muulloin. Nyt odotan syyslomaa jonka olen päättänyt jo etukäteen viettäväni vaipoissa Ainoo miinus mikä tässä on et vaipat on aika kalliita No harrastukset maksaa.
AP:lle terveisiä, että käytössä kuuntele omia tuntemuksia ja mietteitä. Eikä kannata pohtia miten muut suhtautuu vaippailuun.
Voi hitsi kyllä meni syysloma kauhian nopeasti :( Onneks vielä saa tänään kulukee vaipoissa vappaasti, mutta huomenna joutuu aamulla jättää ne pois. No joululomaa sitten seuraavaksi odotellessa :) Toivottavasti tänäkin vuonna olis hyviä BF tarjouksii tarjolla. Niitä odotellessa.
 
vierailija
Täälläkin vaippailija. Ihana tunne laittaa hetkeksi vaippa housuun ja tuntea olo vauvaksi. Talvisin, kun on enemmän vaatteita, tykkään laittaa vaipan, pissata siihen ja käydä lenkillä märkä vaippa jalkojen välissä.
 

Yhteistyössä