vierailija
Eikun lapset nahjuksiaSittenhän on tyhmä
Eikun lapset nahjuksiaSittenhän on tyhmä
sun passaa kokeilla jo valmiiksi itse.Montako ne niin kuin sun mielestä tarvitsisi? Yöllä harvemmin vaihdetaan keltään, siinähän jää päivälle sitten kolme. Hyvin ne riittää jos ei koko ajan oo ripulilla
sun passaa kokeilla jo valmiiksi itse.
Eikun heillä on vaippavastaava joka huolehtii vaikka välillä ne on loppu. Sit tulee 6 laatikkoa kerralla eikä eteisessä mahdu liikkumaan.Paljon parjatut hoitajat eivät ainakaan ole syyllisiä tähän säännöstelyyn. Säännöstely tulee muualta ja jos tilaat hoitotarvikejakelusta "liian pian" jotain, sieltä alkaa narina että vastahan sinne lähetettiin sitä ja tätä......
Eivätkä pysty edes puhelinta käyttämään kun ei pääse liikkeelle ilman hoitajiasinähän ne todellisuudessa maksat. Ei ne näpyttele täällä
koska ne ilmaisvaipat on tilattava kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan ja niitä saa vain tietyn laskennallisen määrän vuorokaudessa/asukas.Eikun heillä on vaippavastaava joka huolehtii vaikka välillä ne on loppu. Sit tulee 6 laatikkoa kerralla eikä eteisessä mahdu liikkumaan.
Ei kuulemma tarvinnut, kysyin kylläSittenhän on tyhmä
uusi uutinen - unohtuu helposti lukea.Ja tää liittyy aiheeseen miten?? Sote hoitajien palkaa uutisointi vs vanhusten vaipat? Ei oikeen aukee nyt mulle.
koska ne ilmaisvaipat on tilattava kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan ja niitä saa vain tietyn laskennallisen määrän vuorokaudessa/asukas.
mutta meillä ai ainakaan ole koskaan kekenkään vaippoja jätetty vaihtamatta minkään säännöstelyn takia. Meillä on jonkin verran ylimääräisiä edesmenneiden asukkaiden vaippoja ja lisäksi joka ikinen asukas saa halutessaan tilata vaippoja ihan niin paljon kuin tahtoo. Erona nyt siis vain se että yhteiskunta maksaa sen tietyn määrän eikä enempää. Tässä päästäänkin taas sitten siihen, että miksi hyvin monella vanhuksella ei ole tarvittavia vaippoja tai muita hoitovälineitä tai edes ehjiä vaatteita... no siksi kun edunvalvojana toimiva omainen tai vanhus itse kieltäytyy niitä hankkimasta koska ne maksaa. Ilmaiseksi pitäisi kaikki saada.
Esim asukkaat/omaiset varastavat itselleen vessapaperit ja roskapussit vanhustenkeskuksen yleisövessasta ja käsisaippuat pumpataan sieltä omiin pulloihin. Ravintolan linjastolta otetaan leipää aamu-ja iltapaloiksi ja ruokaa rasiaan maksamatta sitä koska kieltäydytään ottamasta täyspakettia ravitsemukseen. Että näin.
Ei vanhus pysty itse niitä vaihtamaan.Ja tää liittyy aiheeseen miten?? Sote hoitajien palkaa uutisointi vs vanhusten vaipat? Ei oikeen aukee nyt mulle.
täytyy päästä ylös ilman tukiakin jos aikoo asua yksin.Sittenhän on tyhmä
Tuet auttaa pääsemään ylös ja jatkojohto siihen puhelinongelmaantäytyy päästä ylös ilman tukiakin jos aikoo asua yksin.
Sanos muutaKaikkea sitä...![]()
Sen on sanonut moni ja sitten menee munuaiset sököksiEi riitä. Eivät tohdi juoda nestettä tuon säännöstelyn takia.
Sängystä, nojatuolista jneNimenomaan: moni pärjäisi kotona jos pääsisi ylös pytyltä
Onhan se mahdollista kun noin onbusiness on semmosta.
kukaan ei pese pyykkiä enää?
Kyllä: sairaanhoitaja tulee lääkärin kanssa mittaamaan ajan, mahtuu toimenpiteet 10 minuuttiin. Jos ei onnistu, laittavat hoitopaikkajonoon. Muussa tapauksessa lääkäriä ei voi saada.No huh huh mitä kirjotuksia.
Tuli vaan mieleen pari kyssäriä aiheesta.
- Tekeeköhän ap kaikki tarpeensa vaippaan silloin kun niitä käyttää?
- Pystyykö oikeasti vanhus pärjää 4:llä vaipalla/pvä? Ollaanko siellä
kellon kanssa seuraamassa, että A:lle laitettiin vaipat tunti sitten ja nyt sillä on pa***t housuissa.
Odotellaanko 5 tuntia vai on onko seuraava vaippa sitten sen 10 tuntia?
Aika hurjalta kuullostaa. Toivottavasti en elä tuohon pisteeseen asti.
Ei voi tietääbusiness on semmosta.
kukaan ei pese pyykkiä enää?
Mistä ihmeestä sä keksit näitä?Kyllä: sairaanhoitaja tulee lääkärin kanssa mittaamaan ajan, mahtuu toimenpiteet 10 minuuttiin. Jos ei onnistu, laittavat hoitopaikkajonoon. Muussa tapauksessa lääkäriä ei voi saada.
Kuulin ihan itseltään, ei tarvi keksiä. Mut ei siis ole pulaa sairaanhoitajistakaanMistä ihmeestä sä keksit näitä?
Ei ole mitään tarvetta keksiä mitään mut todellisuus täytyy ottaa vastaan sellaisena kun se tulee.Mistä ihmeestä sä keksit näitä?
Niin, että lääkäri tulisi tekemään hoito-ja palvelusuunnitelmaa ja kellottamaan vaipanvaihtoa?Kuulin ihan itseltään, ei tarvi keksiä. Mut ei siis ole pulaa sairaanhoitajistakaan
Mitä sitte?Sittenhän on tyhmä
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!