Tupperwaren termoskannu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Termoskannu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Termoskannu

Vieras
Hei! Tietääkö kukaan voiko Tupperwaren termoskannuun laittaa konetiskiaine jauhetta ja pestä sitä sillä puhtaaksi sisältä tai onko muita vinkkejä millä saa termospullon sisältä kirkkaaksi ja puhtaaksi?

Ehkä hellävaraisempia termarin puhdistusaineita on ruokasooda ja karkea merisuola. Eli jompaa kumpaa kiehuvan veden kanssa ja antaa vaikuttaa jonkin aikaa. Jos ensin kokeilee noilla keinoilla ja sitten tarvittaessa vasta konetiskiainetta? :)

[QUOTE="satu";28306746]laita ruokasoodaa ja kuumaa vettä ja huljuttele sitä mulla ainakin tuli kirkkaaksi ja muista että tupperin termaria ei saa pestä tiskiharjalla.[/QUOTE]
Eikö???

Miten tupperwaren termoskannu musta toimiin olen yrittänyt kaataa kahvia ei tuu jos tulee tulee vähän,imaaseeko kuuma sen korkin?Kertokaa miten saan toimimaan?

[QUOTE="satu";28306746]laita ruokasoodaa ja kuumaa vettä ja huljuttele sitä mulla ainakin tuli kirkkaaksi ja muista että tupperin termaria ei saa pestä tiskiharjalla.[/QUOTE]
Toi tiskiharja koskee kyllä kaikkia niitä termareita joissa on lasinen sisus - naarmuuntuu ja menee rikki helposti.

soodaa tai sitä konetiskiainetta kuumaa vettä ja ravistus, johan lähtee

[QUOTE="Vierailija";28367726]Miten tupperwaren termoskannu musta toimiin olen yrittänyt kaataa kahvia ei tuu jos tulee tulee vähän,imaaseeko kuuma sen korkin?Kertokaa miten saan toimimaan?[/QUOTE]

Korkin reunassa painettu ohjeet.

Laita kylmää vettä kannuun ja testaa.

Yhteistyössä