Tupperwaren paistinpannu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pannu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun äidillä on ollu jo kaks hackmannin kovanaamaa sinä aikana, kun mulla on tuo yks ja ainut halpis tefal. :D Erona meillä vielä se, että mä teen sillä ruokaa ihan joka päivä ja äiti kerran viikkoon (omallaan). Ja mä pesen koneessa, äiti käsin.

Eli järki sanois, että mun pannu pitäs mennä eka. Mutta kun ei. Tuo on kuin uusi, äitin pannuun jää kaikki kiinni, pinta ihan pilalla. Tuo on tuo tefalin wokkipannu, käytän sitä ihan tavallisena paistinpannunakin (vaikka meillä syödään kyllä aika paljon wokkeja), kun siinä on hyvät reunat.

Suosittelen eikä maksanu kuin 10 e, kun ostin (oli alessa. Normisti kai 19 e). Cittarissa on ainakin. Oikeasti toimii ja oikeasti kestää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:
Nyt on osunut maanantaikappale tms. Meiän isännällä on ollu kovanaama toistakymmentä vuotta ja hyvin toimii ja usein.

Jos mun äitin pannua meinasit, niin joo se eka kuulemma olikin. Vei sen takas kauppaan, joka palautti tehtaalle ja sanoivat, heillä oli ollut joku viallinen erä markkinoilla. Mutta eipä sitä seuraava ole ollu yhtään sen parempi.

Eikä varmasti ole väärin käsitelty, mutta imee vaan kaiken itseensä eli paistinpannuna kelvoton.

Paskin paistinpannu mikä on mulla koskaan ollut. Luulin saavani 229 eurolla laatua, mutta paskat. Kaikki jää pohjaan kiinni oli miten paljon rasvaa tahansa, lämpö niin pienellä kuin voi ja vaikka sekoittaa koko ajan! Älä siis osta ikinä tupperia jos haluat oikeasti hyvän pannun!
Joku mainitsi takuusta. Tupperwaren takuu meinaa vain sitä, että saat virheellisen tuotteen tilalle uuden samanlaisen ja muut vauriot on sinun itsesi aikaansaamia joita ei korvata. Palautusoikeus tarkoittaa sitä, että konsulentti joutuu omasta pussistaan maksamaan tuotteen Tupperwarelle ja saa sinun tilaaman tuotteen itselleen :D Tupperware ei ota mitään itselleen takaisin ja takuuvaihtokin toimii vain jos eivät millään saa vieritettyä syytä asiakkaan niskoille, että olet itse aiheuttanut tuotteen vauriot. :D

Yhteistyössä