Tupperwaren konsulttia paikalla

Eli mikä on kävijä määrä kutsuilla että saa emännänlahjan .
Eli jos kutsuilla ehtii käydä ihmisiä vain piipahtamassa niin eikö heitä lasketa kävijöiksi?Äitini ja siskonikin tuli paikalla tunti kutsujen alkamisen jälkeen koska olivat taloyhtiönsä kanssa keilaamassa.

vieras
Ei ole mitään vähimmäis vaatimuksia paikalla olijoihin, myyntiä toki olisi suotavaa olla edes jonkin verran... siinäkään ei taida olla ns.euro määrää tarkennettu...

minä vaan
no eihän se oikein paikallaoloa ole jos tulee tunti kutsujen alkamisen jälkeen, yleensä kun konsulentti ehtii jo lopettaa siihen mennessä. Ei ne mielestäni kutsut ole jos ihmisiä tulee ja menee miten sattuu...

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
no eihän se oikein paikallaoloa ole jos tulee tunti kutsujen alkamisen jälkeen, yleensä kun konsulentti ehtii jo lopettaa siihen mennessä. Ei ne mielestäni kutsut ole jos ihmisiä tulee ja menee miten sattuu...
äitini ja siskoni oli puolituntia paikalla ja meillä oli kutsu aika 2h ja se oli avoin kaikille taloyhtiössä.Pidin kutsut kerhohuoneella.Ja ilmoitin konsulentille että tulevat paikalle myöhemmin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
tietääkö kukaan???Olivat kuulemma tukussa sanoneet näin .
Tukussa?!?! Ei juma... No, kyllä on ollut toope myyjäkin, että tukusta kysyy, saako emännänlahjaa antaa... :D On totta, että kukaan ei mielellään tee hommaa tappioksi, mutta siinä pystyy niin paljon kieroilemaan ja olis tilannu mutaman pienen, helposti myytyä saatavan jutun itselle, niin olis ollu tukun silmiin parempi "myynti", eivätkä olis paljon perään poranneet. Itse aikoinaan vedin aina emännän puolta, vaikka paikalla ei olis ollu kun yksi ihminen ja myyntiä muutama euro, niin hän sai kiitoskukkansa - joko voimassa olevan tai jonkun vaihtoehtoisen "omasta varastosta"... Eli esittelijä oli huono... :whistle: Tuskin käsket häntä enää esittelyä pitämään? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
tietääkö kukaan???Olivat kuulemma tukussa sanoneet näin .
Tukussa?!?! Ei juma... No, kyllä on ollut toope myyjäkin, että tukusta kysyy, saako emännänlahjaa antaa... :D On totta, että kukaan ei mielellään tee hommaa tappioksi, mutta siinä pystyy niin paljon kieroilemaan ja olis tilannu mutaman pienen, helposti myytyä saatavan jutun itselle, niin olis ollu tukun silmiin parempi "myynti", eivätkä olis paljon perään poranneet. Itse aikoinaan vedin aina emännän puolta, vaikka paikalla ei olis ollu kun yksi ihminen ja myyntiä muutama euro, niin hän sai kiitoskukkansa - joko voimassa olevan tai jonkun vaihtoehtoisen "omasta varastosta"... Eli esittelijä oli huono... :whistle: Tuskin käsket häntä enää esittelyä pitämään? :D
juu en pyydä

tupperwaren "täti"
Mielestäni sulle kyllä kuuluu emännänlahja, vaikka myynti olisi ollut vain 40?. Kukaanhan ei tappiolla halua esittelyjä pitää, mutta joskus vain käy näin. Olen itekin ollut pitämässä kutsuja, joissa sovitut vieraat eivät olekaan tulleet eikä ilmoittaneet edes tulematta jättämisestään,paikalla ollut vain 2 vierasta emännän lisäksi ja pieni myynti. Olen antanut silti emännänlahjan. Soitapa itse alueesi tukkuun ja kysy vielä sieltä. Meidän tukussa ei ainakaan ole kielletty emännänlahjan antaminen, jos esittely menee "pieleen".

h
hei! millä paikkakunnalla asut, tai minkä tkun läheltä, jos et paikkaa halua sanoa ;) esittelijästä on ollut kyse sinulla, sillä jokaiselle esittelyn järjestäjälle se kiitoskukkanen kuuluu. todella törkeä esittelijä sinulla ollut, ota yhteyttä tukku un. tuollaiset esittelijät saisivt saada palautteen :( itse olen konultti ja mikäli on "huono esittely niin se on minun ongelma se, kun emäntä on kuitenkin vieraita kutsunut ja tehtävänsä tehneet. vieraslahjoista yleisohje on se että se kuuluu niile ketkä kuuntelevat esittelyn alusta loppuun saakka, eli ädillesi ja siskolles se ei kuulunut, mutta kiitoslahjasinulle kuuluu!!! riippumatta myynnistä..

tupperwaren täti
Kyllä se emännänlahja minun mielestäni sulle kuuluu. Jos olette esittelijän kanssa sopineet avoimesta esittelystä taloyhtiön tiloissa, niin kyllähän esittelijän on täytynyt myös varautua siihen, että vieraita on 2 tai 20. Ja olihan sulla siellä 2 vierasta, vaikkakin myöhässä. Ota ihmeessä yhteys sinne tukkuun!

Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:
Kyllä kiitoskukka kuuluu emännälle jokatapauksessa,vieramäärästä riippumatta!

Oliko paikalla sitten yhtään vierasta, jos myöhässä tulleita ei lasketa?
1 kävi kyselemässä mutta kun oli joulu tulossa etsi punaisia kippoja ja niitä ei ollut kun 1 sarjassa sillä hetkellä :D .

Alkuperäinen kirjoittaja tupperwaren täti:
Kyllä se emännänlahja minun mielestäni sulle kuuluu. Jos olette esittelijän kanssa sopineet avoimesta esittelystä taloyhtiön tiloissa, niin kyllähän esittelijän on täytynyt myös varautua siihen, että vieraita on 2 tai 20. Ja olihan sulla siellä 2 vierasta, vaikkakin myöhässä. Ota ihmeessä yhteys sinne tukkuun!
esittelijä sano että tukku oli näin sanonut että ei kuulu.

Yhteistyössä